جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
امید در فضای تجاری کشور

سرویس سیاسی «فردا»: سیاست‌های واقع‌بینانه دولت، فصل جدیدی را در مدیریت اقتصادی کشور رقم زد و درهای جدیدی را برای توسعه روابط با دیگر کشورها گشود. استیلای بینش جدید کالبد تجاری کشور را روحی تازه بخشید و مسیر حذف سرطان اجتماعی بی‌اعتمادی و احیای تعاملات با جامعه جهانی را هموار کرد.

 
 

بر این اساس، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت غیرنفتی کشور با الهام از سیاست های کلان دولت یازدهم، بازگرداندن شفافیت از دست رفته سال های گذشته و ترمیم ساختار مقرراتی حوزه تجارت را سرلوحه امور قرار داده و بر آن است با تصمیم گیری در چارچوب های منطقی و قانونی و مهم تر از همه، ثبات در سیاست ها، عرصه مواج فعالیت های تجاری را آرام و نیل به ساحل مقصود را تسریع کند.

در چنین عرصه ای است که باید با مقررات زدایی، منطقی کردن تعرفه کالاهای وارداتی، حمایت از صادرات کالا با ارزش افزوده، جلوگیری از خام فروشی و بسترسازی به منظور پیوستن به سازمان تجارت جهانی، خون تازه ای را در رگ حیات بخش خصوصی جریان داد و آنان را به حضور در ساحت و فضای تجارت خارجی ترغیب کرد.

سازمان توسعه تجارت ایران درصدد است با تدبیر و پرهیز از افراطی گری و سلیقه مداری، حضور بازرگانان و تجار را در عرصه های تجاری تضمین کند و پرچم پرافتخار ایران را در فتح بازار های جهانی به اهتزاز درآورد.

این رویه همنوا با فرامین مقام معظم رهبری در تجلی اقتصاد مقاومتی و هم آوا با آمال و آرمان های دولت تدبیر و امید در تعاملات درونی و هم افزایی های برون مرزی است که استوارانه منافع ملی را می پوید و توانمندی های ایرانیان را به رخ جهانیان می کشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: