جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 آبان 1394     
هیچکس به تاخت و تاز شبانه کامیون ها در تهران توجه نمی کند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بحث آلودگی هوا موضوعی نیست که بتوان آن را در کوتاه مدت مدیریت کرد، افزود: کامیون های سنگین و مصالحی که در تهران جا به جا می کنند تبدیل به یک مسئله شده است که هیچکس به آن توجه نمی کند.

رحمت الله حافظی خاطرنشان کرد: پیش از این هم اعلام کرده ایم موضوع مقابله با آلودگی باید از سوی همه عواملی که در آلودگی هوا نقش دارند، مورد توجه قرار گیرد و همه دستگاه قصد جدی برای مقابله با آلودگی را داشته باشند تا شاید در یک پروسه سه یا چهار ساله بتوان مشکل را حل کرد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: شب ها زمانی که شهر تهران به خواب می رود ، شاید بیش از چند هزار دستگاه خودرو سنگین، شهر تهران را عرصه تاخت و تاز خود قرار می دهند و هیچکس هم به این مسئله توجه ندارد.

حافظی به طرح این پرسش پرداخت که تا چه زمانی قرار است شهر تهران یک کارگاه ساختمانی باشد ودر این باره گفت: در همه شهرهای بزرگ دنیا، تمام کارهای تجاری و اقتصادی در خارج از شهر است و شهر محل آرامش و استراحت مردم می باشد به طوری که روز مردم از شهر خارج می شوند و با اتمام فعالیت به شهر بازمی گردنند اما در شهر تهران ماجرا برعکس شده است آنچنان که هر روز چند میلیون نفر وارد شهر تهران می شوند و شب از آن خارج می شوند.

وی با انتقاد از وضعیت کنونی تهران گفت : تهران دیگر یک شهر نیست بلکه کارگاه عظیمی است که هیچ آسایشی برای ساکنان باقی نمی گذارد و این وضعیتی است که باید با مدیریت همه نهادها ، عوامل و دست اندرکاران مدیریت در پایتخت حل شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: