جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 آبان 1394     
نصب پارکومتر هوشمند درحاشیه خیابان های کرج

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج از اجرای فاز یک خط بی آر تی شهر کرج خبر داد.

افضلی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: فاز بندی خطوط بی آر تی ناوگان اتوبوسرانی را در دستور کار قرار داده ایم و هم اکنون فاز یک آن در حال اجرا است.

وی با اشاره به این که امسال 3 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج اختصاص یافته اظهار داشت :  هم‌ اکنون نوسازی اتوبوس‌های این ناوگان در حال انجام است و علاوه بر این افزایش خطوط تاکسیرانی و ساماندهی ناوگان نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی با اعلام این که در حال حاضر12500 دستگاه تاکسی در ناوگان تاکسیرانی کرج در حال فعالیت هستند گفت : ساماندهی ایستگاه تاکسیرانی و اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفته است .

وی افزود: با پرداخت تسهیلات به تاکسیرانان در حال حاضر بازسازی حدود 2 هزار دستگاه تاکسی را آغاز نموده ایم  و در خصوص ناوگان  تاکسیرانی در صدد این هستیم که تا پایان شش ماه دوم سال کارت اعتباری تهیه کرده و در اختیار هم وطنان قرار دهیم تا از پرداخت پول نقد به رانندگان اجتناب کنند.

وی گفت: حدود 100 میلیارد تومان بودجه برای خرید اتوبوس جدید در ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است که در این مورد چندین بار مناقصه گذاشته و تجدید نظر شده که تعدادی اتوبوس از این طریق وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهد شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج اضافه کرد : سال گذشته حدود دوازده پل عابر پیاده به بهره برداری رسید که  هشت پل نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود : طرح پارکومتر هوشمند در حاشیه خیابان ها در حال اجرا است که قرار اد آن را با همکاران منعقد نمودیم.

وی در ادامه گفت : از برنامه های شش ماهه دوم سال این است که بتوانیم تعداد دوربین های کنترل ثبت تخلف را بیشتر نموده و طرح جامع ترافیک به زودی در سطح کشور ابلاغ شود.

وی در اخر گفت : 22بهمن طرح محدود ترافیک به صورت مکانیزه ازطریق دوربین ثبت تخلف کنترل می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: