جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 آبان 1394     
تست یک اتوبوس برقی جدید در سنت لوئیس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، چهارمین اتوبوس برقی شهر سنت لوئیس تست می شود چرا که مقامات این شهر در پی بررسی پیشرفت ها، قابلیت ها و مزایای تکنولوژی اتوبوس های برقی هستند.

اتوبوس های برقی در ناوگان های شهرهای مختلف استفاده شده اند و مقامات این سنت لوئیس نیز در پی سرمایه گذاری برای این تکنولوژی هستند.

جدیدترین اتوبوسی که در این شهر تست می شود یک دستگاه New Flyer است. سازمان حمل و نقل این شهر قبلا اتوبوس های برقی تولید BYD، Proterra و Complete Coach Works را تست کرده است.

مقامات سازمان حمل و نقل این شهر تصمیم دارند عملکرد اتوبوس های برقی را در آب و هوای سرد بررسی کنند.

اتوبوس های برقی قادر به کاهش قابل توجه هزینه های سوخت، قطعات و غیره بوده و اساسا در دوره کارکردشان در مقایسه با اتوبوس های دیزلی نیاز به مراقبت کم تری دارند.

اتوبوسی که به تازگی برای این شهر مورد آزمایش قرار گرفته یک مدل 12 متری است که می تواند با یک بار شارژ مسافتی در حدود 160 کیلومتر را طی کند. این اتوبوس دارای یک موتور الکتریکی 160 کیلوواتی زیمنس است و شارژ آن حدود چهار ساعت طول می کشد.

اتوبوس های این ناوگان 21 ساعت در شبانه روز خدمات ارائه می کنند. اتوبوس های دیزلی در حدود دو برابر قیمت یک اتوبوس دیزلی را دارند و با قیمت 850 هزار دلار فروخته می شوند اما در طولانی مدت هزینه بیش تری را صرفه جویی می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: