جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
شباهت‌هالیوودی‌هابه‌ستاره‌های‌جام‌جهانی

ایسنا: برخی از چهره‌های سرشناس هالیوودی به سبب شباهتی که به ستاره‌های جام جهانی فوتبال دارند، می‌توانند در جام‌جهانی تماشاگران را میخکوب کنند.

توماس مولر و اندرو گارفیلد

توماس مولر ستاره جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود که با پنج گل آقای گل رقابت‌ها شد، اما امسال با مصدومیت مارکو رویس، هافبک طراح آلمانی کار سختی برای تکرار عنوان خود دارد. «آندرو گارفیلد»، ستاره هالیوودی و بدل مولر در عالم سینما نیز با نقش‌آفرینی در قسمت نخست «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» در نقش «مرد عنکبوتی» به اوج شهرت رسید.




 
اولویر ژیرو و آدام لوین

اولیور ژیرو، ستاره باشگاه آرسنال که با مصدومیت فرانک ریبری مجال بیشتری برای عرض اندام در ترکیب تیم ملی کشورش دارد، امیدوار است بتواند ناکامی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2010 را جبران کند. «آدام لوین»، آهنگساز و خواننده سرشناس آمریکایی که می‌تواند جایگزینی برای این بازیکن فرانسوی باشد که خواننده اصلی گروه مویسقی پاپ راک مرون فایو» است.


 

«وین رونی و فیلی»

وین رونی که زمانی امید جوان تیم ملی فوتبال انگلیس بود، اکنون بازیکنی باتجربه است که مسئولیت دفاع از حیثت فوتبال انگلیس - زادگاه فوتبال - را بر دوش خود احساس می‌کند. این ستاره انگلیسی تیم ملی و باشگاه منچستریونایتد به «مایکا پیتر بالزای»، موسیقیدان معروف آمریکایی با اسم هنری «فیلی» بی‌شباهت نیست.


 

کریستیانو رونالدو و دیو فرانکو

«کریستیانو رونالدو»، ستاره پرتغالی که در اوج دوران بازیگری خود پا به جام جهانی 2014 برزیل گذاشته نیز امسال پس از کسب توپ طلای بهترین بازیکن جهان و بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا در رویای کسب جام جهانی است. این ستاره فوتبال نیز شباهت عجیبی به «دیو فرانکو» برادر کوچکتر «جیمز فرانکو» دارد که بیشتر برای بازی در فیلم «اکنون مرا می‌بینی» و «خیابان جامپ شماره 21» به شهرت رسیده است.


 

آرین روبن و جیسون استتهام

مردی که از او به عنوان بمب افکن هلندی ها تعبیر می‌شود یکی از زهردارترین مهاجمان کنونی دنیای فوتبال است که شباهت فروانی به ستاره فیلم‌هایداکشن هالیوودی »جیسون استتهاک« دارد. اما آیا استتهام که معمولا بدلکاری‌های مربوط به فیلمهایش را خئودش انجام می‌دهد میتواند به خوبی روبن پنالتی خراب کند؟


 

سسک فابرگاس و زاکاری کوئینتو

فابرگاس، بازیکن تاثیرگذار بارسلونا که در جام جهانی قبل کمتر به میدان رفت، اما بسیار موثر بود و زمینه‌ساز گل قهرمانی اسپانیا در فینال جام‌جهانی گذشته بود، بدون شک امسال نقش پررنگی در کمک به اسپانیا برای تکرار عنوان قهرمانی‌اش خواهد داشت. «زاکاری کوئینتو»، بازیگر آمریکایی و بدل فابرگاس در عالم سینما نیز با ایفای نقش اسپاک در فیلم «پیشتازان فضا» شناخته شد.


 

کلو توره و ادریس آلبا

واقعا چه کسی بهتر از «ادریس آلبا»، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون انگلیس می‌تواند در یک فیلم نقش «حبیب کولو توره»، ستاره ساحل عاجی تیم لیورپول و اسبق آرسنال را بازی کند؟



 
داوید لوئیس و ردفو

داوید لوئیس که اخیرا به مبلغ 76 میلیون دلار از چلسی به پاریسن ژرمن فرانسه منتقل شده، در حال حاضر یکی از مستحکم‌ترین و البته گرانترین مدافعان فوتبال جهان است که تیم ملی برزیل برای کسب جام‌جهانی 2014 در خانه نیاز به درخشش او دارد. «استفن کندل گوردی» با نام هنری «ردفو»، خواننده و آهنگساز آمریکایی است که از سال 2012 به شهرت فراوانی دست یافته و شباهت فراوانی به این بازیکن برزیلی دارد.



 

لیونل مسی و کریستین بیل

لیونل مسی، سوپراستار تیم ملی آرژانتین و برنده چهار توپ طلای فوتبال جهان که امید اول "آلبی‌سلسته" برای قهرمانی در برزیل است، نیز شباهت زیادی به «کریستین بیل»، بازیگر سرشناس آمریکایی و بازیگر نقش بتمن در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» نیست.



 

خاویر هرناندز و جی هرناندز

فریب چهره بچه‌گانه «خاویر هرناندز»، مهاجم تیم ملی فوتبال مکزیک را نخورید، چرا که او از خطرناکترین مهاجمان جهان در محوطه جریمه است. گرچه وی با «جی هرناندز»، بازیگر هالیوودی نسبتی ندارد اما ما بر این باوریم که آنها در هنگام تولد از یکدیگر جداشده‌اند!!


 

یورگن کلینزمن و کوین کاستنر

هر دو کهنه‌کار و باتجربه. کلینزمن در جام جهانی 2006 توانست تیم ملی فوتبال آلمان را به مرحله نیمه‌نهایی برساند و «کوین کاستنر»، بازیگر و کارگردان آمریکایی برنده اسکار نیز در جدیدترین فیلم خود در «سه روز به کشتن» بازی کرده است.


 

آندری پیرلو و خاویر باردم


«پیرلو» که در میان هواداران ایتالیا با عنوان «پروفسور» شناخته می‌شود، در یورو 2012 به تنهایی تیم ملی انگلیس را به زانو درآورد. «خاویر باردم»، بازیگر سرشناس مکزیکی است که تاکنون در فیلم‌های معروفی چون «جایی برای پیرمردها نیست»، «زیبا» و «سقوط آسمانی» درخشیده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: