جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 آبان 1394     
بانک مالزی برای من است

فارس: بابک زنجانی در ادامه دفاعیات خود اظهار داشت: من یک فرد حقوقی هستم وقتی از من می‌پرسند سهامدار کنت بانک تاجیکستان یا بانک مالزی چه کسانی هستند قطعا من هم سهامداران را معرفی می‌کنم شما دوست داشتید بگویید بانک مالزی برای من است خوب من قبول دارم چون همه دنیا می‌دانستند که این بانک برای من است.

وی در خصوص ادعای مطرح شده در کیفرخواست مبنی بر اینکه بابک زنجانی تلاش داشته بانک خود را یک بانک معتبر معرفی کند من نمِ‌دانم از نظر بازپرس پرونده بانک معتبر چه بانکی است آیا بانکی که بیش از 10 کارگزار و 382 حساب کارگزاری در بانک‌های دنیا دارد می‌تواند نامعتبر باشد.

زنجانی درخصوص اینکه گفته شده بانک مالزی در منطقه لابوان چند اتاق بیشتر نداشته گفت: شما که دفتر من را دیده‌اید حداقل دو برابر سالن این دادگاه است یعنی من اینقدر بدبخت شده بودم که نتوانم برای بانکم در مالزی ساختمان تهیه کنم؟

متهم پرونده فساد نفتی همچنین در خصوص انجام عملیات بانکی از طریق سیستم ریموت در ایران گفت: یک بانک می‌تواند از هر جای دنیا فعالیت‌های خود را مدیریت کند و در واقع وظیفه همه بانک انجام خدمات الکترونیک است شما یک سند بیاورید که بی‌هویت بودن فعالیت‌های من را نشان دهد.

در این لحظه بابک زنجانی خطاب به قاضی گفت آیا خسته شده‌اید که قاضی گفت نه گویا شما خسته‌ایم بابک زنجانی گفت من می‌خواهم قدرت خود را به شما نشان دهم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: