جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 آبان 1394     
برپایی کلبه های بازیافت در مدارس سطح منطقه 7

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 7 از برپایی کلبه های بازیافت در مدارس سطح منطقه با هدف گسترش فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌‌های خشک و تر از مبدا و ارتقای سطح دانش آموزان خبر داد.

رامین عدالتخواه با اعلام این مطلب افزود: در این طرح 5 نفر از دانش آموزان هر مدرسه به عنوان حامیان بازیافت انتخاب و مسئول دریافت پسماند خشک از سایر دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در قبال ارائه پسماند خشک خود به کلبه های بازیافت، لوازم التحریر دریافت می کنند، تصریح کرد: تاکنون در مدارس رستام، نجم و محسن آزادی این طرح اجرا شده و تا پایان آذرماه نیز در 5 مدرسه دیگر اجرا خواهد شد.

رئیس اداره بازیافت منطقه 7 با تاکید بر نهادینه کردن آموزشهای تفکیک پسماند و حفظ پاکیزگی محیط زیست از دوران کودکی، گفت: آموزش طرح تفکیک از مبدا وجداسازی پسماندهای خشک با موضوع بازیافت و حفظ محیط زیست در مدارس به منظور جلب مشارکت دانش آموزان و ارتقا سطح آگاهی آنان اجرا می‌شود.

به گفته وی با آموزش تفکیک پسماند از مبدأ می توان از هدررفتن بخش عمده ای از منابع و ثروت های ملی جلوگیری کرد و حجم زباله های شهری را با جداسازی به میزان قابل توجهی کاهش داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: