جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 آبان 1394     
پول خرید 1833 اتوبوس به وام خودرو اختصاص یافت

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با انتقاد از تصمیم هفته گذشته دولت در تخصیص وام خودرو گفت: هزینه ای که هفته گذشته از سوی دولت به خرید خودرو تخصیص یافت، می توانست منجر به افزوده شدن 1833 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شود.

رحمت الله حافظی در تذکر پیش از دستور دویست و هشتمین جلسه شورا، با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید با اولویت حل مشکلاتی که تهدیدکننده آرامش روحی مردم است سیاست گذاری و تصمیم گیری کنند، تصریح کرد: امروز آلودگی هوا آه از نهاد همه برآورده و همه می دانند که سیاست استفاده از خوردوی شخصی غلط است، اما شاهد بودیم که تصمیم دولت بر خلاف این موارد بود.

وی از وزارت صنایع و بانک مرکزی خواست در اعطای تسهیلات لازم به کلانشهرها به ویژه تهران گام های اثرگذارتری بردارند، گفت: تخصیص وام خودرو می توانست منجر به افزوده شدن 1833 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شود، اما تنها بر میزان آلودگی هوا خواهد افزود.

حافظی همچنین به اتفاقی که یکشنبه هفته جاری در فلکه صادقیه رخ داد اشاره کرد و گفت: در این میدان تعدادی دستفروش اقدام به شلوغی کرده بودند که عوامل کلانتری برای متفرق کردن آنان از گاز فلفل استفاده کردند و این اقدام باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای سایر شهروندان عبوری از این منطقه شد.

رئیس کمیسیون سلامت شورا از ناجا خواست در استفاده از گاز فلفل در متفرق کردن برخی شلوغی ها در شهر بیشتر دقت کنند. سلامت شهروندان را در اولویت قرار دهد و از سایر روش هایی که تهدید کننده سلامت جمعی مردم نیستند، استفاده کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: