جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 آبان 1394     
ایران طرفدار نفت ارزان نیست

مهر: بیژن زنگنه با بیان اینکه افزایش تولید و صادرات نفت خام حق ایران است، گفت: حتی در صورت کاهش قیمت نفت بازهم تولید و صادرات نفت ایران در مرحله اول پساتحریم ۵۰۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

وزیر نفت در پاسخ به این پرسش مهر که حتی در صورت سقوط قیمت نفت به بشکه‌ای ۳۰ دلار بازهم نگران افزایش تولید و صادرات نفت خام ایران نیستید؟ تصریح کرد: قطعا از نفت بشکه‌ای ۲۰ یا ۳۰ دلار خوشمان نمی آید.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه حتی در صورت کاهش قیمت هر بشکه نفت به ۳۰ دلار، افزایش تولید و صادرات نفت ایران متوقف نخواهد شد، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران سهم خود را در بازار نفت را به هیچ کشوری واگذار نخواهد کرد.

زنگنه همچنین پیش از این با بیان اینکه حتی در صورت کاهش قیمت نفت، صادرات نفت ایران در پساتحریم دو برابر خواهد شد، گفته است: از این رو نگران کاهش قیمت نفت نیستیم و کشورهایی که در غیاب ایران تولید خود را افزایش داده‌اند، باید نگران باشند.

وزیر نفت با یادآوری اینکه در معاملات آتی بازار ورود افزایش تولید نفت خام ایران منظور شده است، تاکید کرده است: در حال حاضر بازگشت ایران به بازار نفت در تمامی محاسبات بازارها محاسبه شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: