جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 آبان 1394     
ابهام در برنامه توسعه جاده اصلی ایالت همشایر

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، جاده ای که یکی از شهرهای همشایر را به یکی از شلوغ ترین بزرگراه های این ایالت متصل می کند با آغاز طرح عریض سازی این بزرگراه مسدود خواهد شد.

پیشنهاد توسعه بزرگراه A31 از دو به سه لاین در هر دو طرف در بخش Ringwood قبل از انتخابات عمومی دسامبر سال گذشته به عنوان بخشی از برنامه 15 بیلیون پوندی برای سرمایه گذاری در بیش از 100 طرح جاده ای جدید در این ایالت توسط دولت ائتلافی ارائه شده بود.

اما به نظر نمی رسد که این طرح تا سال 2020 آغاز شود که البته این زمان نیز تایید نشده است.

علیرغم درخواست شورای شهر Ringwood برای ارائه اطلاعات بیش تر در مورد اجرای این طرح، سازمان Highways England اطلاعات دقیقی را در این زمینه ارائه نکرده است.

قرار است این موضوع در نشست شورای برنامه ریزی، شهر و محیط زیست بررسی شود.

اطلاعات منتشر شده قبل از این نشست نشان می دهند که عریض سازی بزرگراه A31 به سه لاین همچنان در دستور کار سازمان Highways England قرار دارد. اما این طرح هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد.

گفته می شود گزینه مسدود کردن جاده West Street که A31 را به Ringwood متصل می کند هنوز در حال ارزیابی است و فعلا تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است.

شهردار Ringwood، Michael Thierry اظهار داشت: "من واقعا خوشحالم که Highways England هنوز توسعه بخش Ringwood از بزرگراه A31 را در دستور کار دارد. ما هر طرحی که ایمنی هزاران نفری را که از این جاده استفاده می کنند افزایش دهد با آغوش باز می پذیریم. ما نمی خواهیم Highways England تصور کند که با ارتقای بزرگراه A31 کار تمام شده چرا که پروژه های دیگری نیز وجود دارد."

 

محمدی

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: