جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 آبان 1394     
مشارکت بخش خصوصی با معاونت عمرانی ارزشمند است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همکاری این معاونت با بخش خصوصی در برگزاری جشنواره و همایش عمران شهری را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد که این همکاری ها در آینده با شدت بیشتری ادامه یابد.

علیرضا جاوید به اشاره به برگزاری بیست و دومین نشست معاونین فنی و عمرانی کلان شهرهای کشور در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت، اظهار کرد: معاونین فنی و عمرانی 14 کلان شهر کشور طی روزهای 24 و 25 آبان و در قالب جشنواره و همایش عمران شهری به بررسی و انتقال آخرین تجربیات کسب شده خود پرداختند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: جشنواره برگزار شده مورد استقبال شرکت های پیمانی، معاونین مراکز استانی و متخصصین دانشگاهی قرار گرفت.

جاوید درباره اهداف برگزاری این جشنواره نیز گفت: یکی از اهداف برگزاری نشست معاونین فنی و عمرانی کلان شهرها و همچنین جشنواره عمران شهری آشنایی با پروژه های عمرانی انجام شده در کلان شهرها و استفاده از تجربیات یکدیگر بود.

به گفته جاوید، در این نشست علاوه بر معاونین فنی و عمرانی کلان شهرها و کارشناسان و متخصصین امر، مناطق 22 گانه شهر تهران نیز با ایجاد غرفه به معرفی آخرین دستاوردهای خود پرداختند.

معاون فنی و عمرانی شهردرای تهران کیفیت برگزاری جشنواره عمران شهری را بسیار بالا ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در برگزاری این جشنواره ما از مشارکت بخش خصوصی هم استفاده کردیم که این موضوعی ارزشمند است.

به گفته جاوید، بخض خصوصی در مجموع فرایند برنامه ها، غرفه ها و نشست های تخصصی جشنواره عمران شهری با معاونت فنی و عمرانی همکاری داشت.

جاوید بررسی نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران، جمع آوری و هدایت آب های سطحی، مدیریت تعمیر و نگهداری معابر و پل های شهری، روش های تامین مالی پروژه ها و مشارکت بخش خصوصی را از جمله مهمترین

وی برگزاری جشنواره عمران شهری و نشست معاونین فنی و عمرانی کلان شهرهای کشور را موفقیت آمیز دانست و تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دبیرخانه کلان شهرهای کشور در آینده نزدیک نیز نشست هایی را با هدف انتقال تجربیات برگزار کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: