جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 آبان 1394     
اعلام متوسط سفر تهرانی ها با مترو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران گفت: از زمان افتتاح نخستین مترو در تهران، هر شهروند تهرانی حدداقل ۵۰۰ سفر در مترو را تجربه کرده است.

هفدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی و دهمین نمایشگاه دستاوردهای تخصصی حمل و نقل ریلی پس از دو روز فعالیت در مرکز همایش های برج میلاد تهران در حالی به کار خود پایان داد که شرکت بهره برداری مترو تهران توانست در میان شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

در این همایش از دکتر نایبی به عنوان مدیرعامل شرکت برتر در این همایش تقدیر شد.

غرفه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران نیز در بخش نمایشگاه ها با به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای مهندسان ایرانی در حوزه حمل ونقل ریلی توانست برای چهارمین سال پیاپی عنوان برترین غرفه در این نمایشگاه را به خود اختصاص دهد.

نایبی در مراسم اختتامیه این مراسم با بیان اینکه شركت بهره برداری مترو هر سال تلاش می کند محیطی تعاملی به وجود آورد و از نامگذاری هر سال مقام معظم رهبری در بهبود ارائه خدمات خود نهایت استفاده را ببرد اظهار داشت: امسال نیز در سال همدلي و همزبانی دولت و ملت توانستیم با یاری مسئولان و با بهره برداری از ایستگاه های جدید مترو خدمات رسانی بهتری به مردم داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: مترو با جا بجایی بیش از ۲ و نیم میلیون مسافر در طول روز توانسته است نیاز مردم در زمینه حمل و نقل ریلی را تا حد بسیار زیادی مرتفع کند.

نایبی با اشاره به اینکه امروز مترو تهران یک جنس لوکس و شیک نیست و یک ضرورت اجتناب ناپذیر است اظهار داشت: مترو اکنون یک باور است و یک صنعت به شمار می آید. باید همگی بسیج شویم تا مردم از هوایی پاک و طولانی مدت بهره مند شوند و زمان آن فرارسيده كه شعار "هر تهرانی یک کارت بلیت مترو" محقق شود

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران تصریح کرد: جایگاه امروز مترو در سرآمدی، اول بودن در ارزانی بلیت و پاکیزگی در میان ۱۰ مترو برتر دنیا و جایگاه بیستم به لحاظ ظرفیت نشان دهنده تلاش فراوان در این صنعت است.

وي ادامه داد: شرکت بهره برداری مترو تهران موظف به ارائه خدمات مطلوب، راحت، ایمن و با کیفیت به شهروندان است و اکنون سفر با مترو يك سفر فرهنگی تعریف شده است تا علاوه بر انجام وظیفه جابجایی، اخلاق شهروندی و ارزش ها و آموزه های دینی و ملی را هم با مردم به اشتراک بگذاریم .

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه هم اینک شاهد ورود نسل جدید بلیت مترو به چرخه حمل و نقل ریلی هستیم گفت: در آینده ای نه چندان دور تلفن های همراه نیز با کارکردی دیگر نقش بلیت مترو را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به اختصاص فضایی به آرامش مادر و کودک در برخی ایستگاه های مترو تصریح کرد: زیرگذر فرهنگی مترو را به عنوان محلی برای آشنا ساختن نسل جوان از تحولات دیروز و امروز قرار داده ایم تا در این مکان میزبان نخبگان و کارشناسان و متخصصان در زمینه های گوناگون باشیم.

نایبی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از دو دهه از حرکت اولین قطار گذشته و تا امروز بیش از ۶ میلیارد سفر توسط مترو تهران انجام شده، یعنی هر ایرانی ۸۲ بار سفر و هر شهروند تهرانی بیش از ۵۰۰ سفر در مترو را تجربه کرده است.

هفدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی و دهمین نمایشگاه دستاوردهای تخصصی حمل و نقل ریلی كه طی دو روز با حضور تعداد زیادی از شرکت ها و اساتید صاحب نظر در حوزه حمل ونقل عمومی برپا شده بود عصر امروز به کار خود پایان داد. در اين همايش و در حوزه مقالات برتر در محور مدیریت، اقتصاد و بهره برداری از حمیدرضا اسد تقدیر شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: