جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 آبان 1394     
دو و میدانی روسیه تعلیق شد


به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از Inside the games، انجمن قانون‌گذاری IAAF تصمیم گرفت فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی روسیه را تعلیق کند. روسیه از سوی دولت این کشور متهم به دوپینگ سیستماتیک شده است.

سباستین کو، رییس IAAF در این‌باره گفت: پیامی محکم‌تر از این وجود ندارد. این یک هشدار برای بیدار شدن روسیه است. به روسیه بستگی دارد که تغییر کند یا خیر.

تعلیق شدن ARAS بر اساس ماده 6.11 و 14.7 قانون IAAF به این معنا است که روسیه نمی‌تواند در بازی‌های بین‌المللی از جمله بازی‌های المپیکی شرکت کند. همچنین با این اوصاف روسیه نمی‌تواند میزبانی بازی‌های جا‌م جها‌نی پیاده‌روی و قهرمانی جهان جوانان در کازان 2016 را میزبانی کند. IAAF اعلام خواهد کرد سرنوشت این بازی‌ها چه خواهد شد.

ویتالی موتکا، وزیر ورزش روسیه اعلام کرد امیدوار است روسیه بتواند در بازی‌های ریو شرکت کند. او در این‌باره افزود: این تعلیق‌ها موقتی است. تیم بازرسی مخصوصی به این مساله رسیدگی خواهد کرد. هنوز معتقدم می‌توانیم شرایط را درست کنیم.

تیم بازرسی که از سوی متخصصان کمیته‌ مستقل ضد دوپینگ تشکیل شده است، از چند روز دیگر شروع به کار می‌کند.

رییس کمیسیون ورزشکاران IAAF نیز در این‌باره گفت: از خدشه‌دار شدن اعتبار ورزش د‌و‌و‌مید‌ا‌نی عصبانی هستیم و متحد خواهیم شد تا با چالش‌هایی که برای این رشد ورزشی ایجاد شده است، مقابله کنیم. ورزشکاران با یکدیگر همکاری می‌کنند تا د‌و‌و‌مید‌ا‌نی پاک باشد و پاک بودن این ورزش از سوی تعداد اندکی لکه‌دار نشود. 100 درصد از سباستین کو حمایت می‌کنیم. دوپینگ در هر سطحی قابل تحمل نیست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: