جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 خرداد 1393     
3مصدوم درحادثه سرقت اتوبوس شرکت واحد

به گزارش شهرداری نیوز ،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: روز گذشته یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد متعلق به بخش خصوصی به سرقت رفته بود که در حین سرقت و فرار، حادثه آفرید.

پبمان سنندجی اظهار کرد: عصر روز گذشته مورخ 23 خردادماه، یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی مربوط به شرکت تعاون همکار، که در مسیر بهارستان -جمهوری فعالیت می کرد توسط یک سارق به سرقت رفت.

وی ادامه داد: راننده اتوبوس را متوقف کرده بوده و برای انجام کاری از اتوبوس خود پیاده شد که در این هنگام فردی اتوبوس را سرقت کرده و با حرکت در مسیر ورودممنوع در خیابان جلیلی با یک دستگاه موتورسیکلت برخوردکرد.

به گفته سنندجی در این حادثه سه نفر مجروح شدند که دو نفر راکب موتورسیکلت و نفر سوم عابر پیاده بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه مجروحان حادثه به بیمارستان سینا منتقل شده اند، تصریح کرد: اکنون دو نفر از مجروحان مرخص شده و یکی دیگر بستری است.

سنندجی افزود: پرونده سرقت اتوبوس و تصادف از طریق کلانتری 161 ابوذر در حال بررسی است.

به گزارش "تهران سما" ، جلال ملکی نیز با بیان اینکه عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی با دریافت خبر این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 28، 65 و نجات 38 را در ساعت 16: 19 دقیقه به محل حادثه واقع در خیابان ابوذر، میدان جلیلی، خیابان عاشری اعزام کرد، گفت: اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد با چندین دستگاه خودروی سواری و دو موتورسوار برخورد کرد که در نهایت خودروها به شدت آسیب دیده و راکب جوان یکی از موتورسیکلت ها در زیر اتوبوس محبوس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شلوغ بودن خیابان ها به دلیل جشن نیمه شعبان و ازدحام جمعیت در محل وقوع حادثه اظهار کرد: آتش نشانان به سختی و البته در کوتاهترین زمان ممکن توانستند به محل حادثه برسند و بلافاصله با رویت این صحنه اقدام به ایمن سازی محل حادثه، قطع جریانات برق خودروها و همچنین کمک به راکبان موتور سوار و محبوسان احتمالی خودروهای دیگر شتافتند. درنهایت مصدومان را پس از رهاسازی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی همچنین اضافه کرد: پس از بررسی و جستجو محبوسان حادثه از نشت بنزین خودروها جلوگیری شد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: