جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آبان 1394     
ازمديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه تقدیر شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه در دومين جشنواره اتاف، به عنوان مديرعامل شركت پيشرو در مطالعات ارزيابی تاثيرات اجتماعی و فرهنگی مورد تقدير قرار گرفت.

دومین جشنواره ارزیابی تاثیر اجتماعی و فرهنگی با عنوان «اتاف؛ ۷ سال عملکرد و افق های آینده» به همت اداره مطالعات جتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محل سالن آفتاب مجموعه فرهنگی ایوان شمس برگزار شد.

یكی از نكات مورد تاكید در "اتاف" انجام كارهای مطالعاتی پیش از اقدامات اجتماعی و فرهنگی است كه شركت بهره برداری مترو تهران به خاطر انجام كارهای مطالعاتی جهت تامین رفاه مسافران و عملیاتی كردن آنها همانند احداث نمازخانه ها، اتاق های كودك و مادر و سایر فضاهای فرهنگی و رفاهی، در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

در لوح اهدایی به دكتر محسن نایبی كه به امضا دكتر قالیباف شهردار تهران رسیده آمده است:

«جنابعالی به عنوان مدیرعامل شركت پیشرو در مطالعات ارزیابی تاثیرات اجتماعی فرهنگی (اتاف) در طراحی خلاقانه، آرمان گرایانه و اجرای مدبرانه اتاف در مدیریت محلی كشور نقش مانایی داشته اید. لذا بدینوسیله از زحمات بی دریغ شما تقدیر و تشكر می كنیم و شایستگی تان را در بنیاد ارزشمند اتاف می ستاییم.»

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: