جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آبان 1394     
پرداخت کلیه مطالبات املاک بزرگراه شهید نجفی رستگاردر منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،پرداخت مطالبات املاک بزرگراه شهید نجفی رستگار با دستور شهردار تهران و پی گیری های ویژه دکتر شریفی قائم مقام شهردار تهران و همکاری بانک شهر محقق شد.

دکتر انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: پروژه شهید نجفی رستگار حدود 4 کیلومتر بوده که از بزرگراه آزادگان شروع و پس از عبور از بزرگراه امام رضا (ع) به بزرگراه شهید شوشتری وصل می شود . این بزرگراه در مسیر املاک مسکونی محلات مشیریه و رضویه قرار دارد که از سال گذشته برای تملک آن اقدام شد ولی برای تسویه حساب با کمبود نقدینگی مواجه بودیم.

وی افزود: در این راستا جلسات متعددی در منطقه برای تسویه حساب کامل با مالکان برگزار شد که درآن قائم مقام و معاونین شهردار تهران برای تعیین تکلیف املاک و تسریع پروژه تصمیم گیری کردند.

دکتر انجمنی با تقدیر از همکاری مدیرعامل بانک شهر که در این پروژه مهم نسبت به تامین نقدینگی 1000 میلیارد ریالی اقدام کردند ، اظهار داشت: باتوجه به تاخیر در پرداخت مطالبات، عملیات اجرا نیز با کندی پیش می رفت که با مساعدت های بانک شهر قرار شد مطالبات 300 پرونده مفتوح این پروژه در این فاز پرداخت شود.

شهردار منطقه در ادامه ضمن پوزش از شهروندانی که به جهت واقع شدن املاکشان در طرح بزرگراه شهید نجفی رستگار دچار مشکل شدند، از همکاری آنها با مدیریت شهری در احداث این پروژه مهم تشکر کرد و یادآور شد: قطعا بهره برداری از این پروژه عظیم ملی همانند رینگی در ترافیک جنوبشرق تهران تاثیر خواهد داشت و شهروندان تهرانی و تمام مسافرینی که از این محدوده عبور می کنند شاهد سهولت تردد خواهند بود.

شایان ذکر است، در این اقدام مطالبات 300 نفر از معارضین طرح بزرگراه نجفی رستگار که املاک آنها برای اجرای طرح خریداری شده و تمام و یا مقداری از توافق نامه شان باقی مانده بود، پرداخت می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: