جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آبان 1394     
کنایه درخشان به پرسپولیسی ها

جام نیوز: سرمربی سابق پرسپولیس گفت:گوام تیمی نیست که فوتبال ما به خاطر آن 20 روز تعطیل شود.

حمید درخشان در رابطه با بازی دیروز تیم ملی مقابل ترکمنستان اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی را از سوی تیم ملی شاهد بودیم که مهمترین نکته میدان دادن به برخی از بازیکنان جوان بود. ما قبل از این دیدار نیز می دانستیم که برنده بازی هستیم و خیلی نتیجه برایمان مهم نبود. به هر حال یکسری بازیکن بی تجربه، فرصت پیدا کردند برای تیم ملی بازی کنند که این اتفاق خوبی است.

 وی همچنین افزود: هنوز فوتبال ما آنقدر ضعیف نشده است که بردن ترکمنستان نیز برایمان سخت باشد اما نکاتی هم باید از این بازیها درس بگیریم. مثلا درون دروازه علیرضا حقیقی برای دومین بازی متوالی دچار اشتباه شد و اگر این مساله را اصلاح نکنیم، در دور بعدی مقدماتی جام جهانی که رقیبان گردن کلفت تری داریم، به مشکل خواهیم خورد. یا باید تغییراتی درون دروازه ایجاد شود و یا اینکه این اشتباهات حقیقی اصلاح شود.

 پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: حقیقی مدت زیادی است که درون دروازه تیم ملی می ایستد و باید پخته تر شود. این نظر کی روش است که از این دروازه بان استفاده کند و کسی نمی تواند بگوید که چرا انتخاب اول حقیقی است اما باید در برابر اشتباهات اینچنینی واکنش بهترین نشان  داد. امیدواریم که حقیقی در بازیهای بعدی اشتباهات کمتری انجام دهد.

 وی درباره کاپیتانی اشکان دژاگه در بازی دیروز تیم ملی خاطرنشان کرد: اصل کپیتانی در تیم ملی از گذشته سابقه بازی بوده است. متاسفانه دیروز دیدیم که در این باره کی روش سلیقه ای عمل کرد و این کار کاملا جای بحث دارد. فکر می کنم احسان حاج صفی حدود 50 بازی ملی از دژاگه بیشتر داشته باشد و در غیاب تیموریان و حسینی باید او کاپیتان تیم ملی می شد.

 درخشان در رابطه با دیدار مقابل گوام که ایران غایبان زیادی دارد، گفت: مطمئن باشید که ایران با تیم ذخیره اش هم به میدان برود، هیچ اتفاقی نمی افتد و ما به راحتی گوام را می بریم. اصلا گوام در سطح فوتبال ما نیست و نباید نگران باشیم که چرا برخی از بازیکنان نیستند چون این یک فرصت برای بازیکنان جوان تر تیم ملی است. کار اصلی تیم ملی برای مرحله بعدی است.

 وی با اشاره به انتقاداتی که به اردوهای بلند مدت تیم ملی می شود، اذعان داشت: من هم با نظر خیلی از مربیان فوتبال ایران موافقم که اردوهای بلند مدت اصلا در این مقطع و برای بازیها برابر چنین تیمهایی ضرورت ندارد. گوام تیمی نیست که فوتبال ما به خاطر آن 20 روز تعطیل شود.

 سرمربی سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم بیان داشت: این روزها همه چیز در پرسپولیس تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار گرفته است. یک سوال دارم. مگر پارسال همین اشتباهات علیه پرسپولیس رخ نمی داد؟ در همین بازی با ذوب آهن سال قبل بی جهت 2 بازیکن ما را محروم کردند. در بازی با ملوان دروازه بان حریف 3 متر پرید جلو و پنالتی را گرفت اما کسی چیزی نگفت.

 وی در پایان گفت: به نظرم داوری همیشه همین اشتباهات را داشته است. دیدم علی دایی نیز همین حرفها را گفته بود و من هم می گویم که سالهای قبل نیز اشتباهات داوری علیه پرسپولیس بود اما امسال بهانه ای برای برخی از افراد شده است. بهتر است این مسائل را کنار گذاشته و بیشتر به فکر حل مشکلات تیمشان باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: