جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آبان 1394     
ابعاد نامه رهبري به جوانان غربي

شرق: آیت‌الله «محسن قمی»، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در اختتامیه سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم، اهالی قرآن و جبهه حق را اهل کوثر و جبهه باطل را اهل تکاثر عنوان کرد و گفت: «در طول تاریخ همواره این دو با هم می‌جنگیدند و هم‌اکنون هم در حال جنگ هستند. همواره در تاریخ، گروهی اهل تکاثر و گروهی اهل کوثر بوده‌اند».
او افزود: «امروز هم این گروه‌ها هستند در یمن آل‌سعود به کشتار مردم مشغول هستند که زمان حج تمتع هم بسیاری از حاجیان ما را تلف کردند. در سوریه هم حکام زورگو ٢٠٠ هزار نفر را کشته و میلیون‌ها نفر را آواره کرده‌اند». او گفت: «امروزه در فلسطین چه می‌گذرد؟ انتفاضه فلسطین به برکت قرآن از سران فلسطینی جلو زده است و این انتفاضه است که آنان را هدایت می‌کند». او به سالگرد نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و گفت: «پیام نامه سه چیز است؛ اول آینده را شما جوانان می‌سازید نه پدران شما و دوم کاری نکنید که در قرن بعد از کرده خود پشیمان شوید. همان‌طور که بعد از جنگ جهانی اول و دوم پشیمان شدید؛ سوم نگذارید رسانه‌ها به شما جهت دهند و اسلام را آن‌طور که می‌خواهند به شما معرفی کنند».
او ادامه داد: «رسانه‌های غربی اجازه نمی‌دهند پیام قرآن به گوش جهانیان برسد. مقام معظم رهبری گفتند که خود جوانان مستقیما به قرآن و متون اسلامی مراجعه کنند و خودشان اسلام را بشناسند». او به ملاقات مقام معظم رهبری با اعضای هیأت دولت اشاره کرد و گفت: «در بالای اتاق ملاقات‌های نیمه‌خصوصی رهبری، تابلویی زده شده مزین به این آیه: «هرکس خودش را در معرض رهبری دیگران قرار دهد، قبل از هر چیز باید از خودش شروع کند». رهبری هم اول خود اهل قرآن هستند و سپس دیگران را به انس با قرآن دعوت می‌کنند». او افزود: «ایشان به اعضای هیأت دولت و مسئولان گفتند که قرآن بخوانید. ایشان در نصیحتی تأکید کردند که نمی‌گویم چند آیه اما نگذرد روزی که در آن قرآن نخوانید». او افزود: «امیدواریم روزی مسابقات جهانی قرآن را در بیت‌المقدس برگزار کنیم تا از همه جهان در این امر بزرگ حضور داشته باشند و شاهد پیروزی اهل کوثر بر اهل تکاثر باشیم».



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: