جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 خرداد 1393     
آزاده نامداری؛ مجری ویژه‌برنامه جام‌جهانی

ایسنا: آزاده نامداری یکشنبه، 25 خرداد اجرای «یک برش زندگی» را بر عهده دارد.

سمانه فراهانی با اعلام این خبر گفت: یکشنبه (25 خرداد ماه) شهین منتظری و فرناز ایزدی که به ترتیب چهارمین و پنجمین شهروند خبرنگار حرفه‌ای این برنامه هستند، حضور خواهند داشت تا در برابر خانم آزاده نامداری، از مجریان این شبکه به اجرای بخشی از برنامه با عنوان جام جهانی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که آزاده نامداری از مجریانی است که در حیطه فوتبال، جام جهانی و مسائل روز اجرای قوی دارند، در برنامه فردا حضور خواهد داشت تا درخصوص اجرای برنامه توسط این دو شهروند خبرنگار حرفه ای برنامه نظر دهند.

همچنین این برنامه در روزهای شنبه و یکشنبه، 24 و 25 خرداد به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) به پخش تصاویر ارسالی از سوی مخاطبان درخصوص جشن‌هایی که در شهرها و محل سکونت خود داشته‌اند، می‌پردازد و از دوشنبه، 26 خرداد با موضوع جام جهانی و فوتبال به برنامه خود ادامه می‌دهد.

بدین منظور مخاطبان و کلیه علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود با موضوع جام جهانی و فوتبال را از طریق پست الکترونیکی برنامه به آدرس info@1-bz.irارسال کنند. همچنین راه‌های ارتباطی با این برنامه سامانه پیامکی 30000207 و سایت www.1-bz.ir است.

برنامه «یک برش زندگی» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو و با اجرای امیر رضایی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 به مدت 45 دقیقه از شبکه زندگی پخش خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: