جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 آبان 1394     
کی‌روش در محاصره چهار دروازه‌بان

 

میزان: پس از حملات بی وقفه به کادر دروازه بانی تیم ملی در هفته گذشته سرمربی تیم ملی ایران در اقدامی جالب هر 4 دروازه‌بان را با خود به نشست تیم ملی برده است.
 
علیرضا حقیقی، محمدرضا اخباری، سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند 4 دروازه بانی هستند که همراه با کارلوس کی روش در نشست خبری حاضر شده و به سوالات پاسخ می دهند. این اقدام کی روش در پاسخ به مجادله یک هفته ای اهالی فوتبال بر سر عدم دعوت از مهدی رحمتی بود.

کی روش در پاسخ به این سوال که چرا با 4 دروازه‌بان در نشست حاضر شده گفت:  دلیل حضور آنها این است که بگویند چه کارهایی برای تیم ملی انجام شده و اینکه همانطور که می بینید در قسمت دروازه‌بانی ما مشغول پشتوانه سازی هستیم و دلیل دیگر حضور این بازیکنان به لحاظ فیزیکی و روحی روانی و این فرصت به این بازیکنان بدهیم تا بازیکنان به لحاظ فیزیکی و روحی روانی، ایران فرصت بازی دوستانه ای ندارد و به این بازی ها باید به چشم بازی های آماده سازی نگاه کرد.
 
طعنه عجیب کی‌روش به رحمتی/ کارلوس در محاصره چهار دروازه‌بان! + عکس
وی ادامه داد: اگر فرصت این را داشته باشیم که با بازی های مختلف در پست های مختلف تیم ملی بازیکن سازی کنیم بیشتر از این می توانیم این کار را انجام دهیم و بیشتر این 4 دروازه بان داشته باشیم اما این با انجام بازی های زیاد ممکن است. من می خواستم با انجام این کار و آوردن دروازه بان یک تصویر فیزیکی از آینده فوتبال ایران ارائه دهم و بگویم برای 6-7 سال آینده از این بابت خیال مان راحت است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: