جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 خرداد 1393     
"هیون ووک" شنبه آینده به تهران می‌آید

تسنیم: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ملی جمهوری کره جنوبی شنبه هفته آینده در رأس هیئتی پژوهشی به دعوت رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس وارد تهران می‌شود.

هیئت 5 نفره پژوهشی کره‌جنوبی در روز شنبه هفته آینده، 31 خرداد و به ریاست "هیون ووک" رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ملی کره جنوبی وارد تهران می‌شود.

این هیئت پارلمانی که به دعوت کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به تهران سفر می‌کند، در مدت اقامت در تهران علاوه بر دیدار با جلالی، بازدیدی نیز از مرکز پژوهش‌ها و ساختمان صحن مجلس خواهند داشت.

برنامه‌ریزی شده تا این هیئت پارلمانی در اجلاس مشترک همکاری‌های پژوهشی ایران و کره جنوبی شرکت کنند. این اجلاس در روز یکشنبه اول تیر برگزار می‌شود.

احتمالا ‌هیئت پژوهشی پارلمان کره جنوبی در این مدت سفری به یکی از شهرهای اصفهان و شیراز نیز داشته باشند و از نقاط دیدنی این شهرها بازدید کنند.

این هیئت پارلمانی در روز سه‌شنبه سوم تیر تهران را به مقصد سئول ترک می‌کند.

پیش از این قرار بود که این هیئت پژوهشی، اردیبهشت امسال در تهران حضور یابد اما با استعفای نخست‌وزیر کره جنوبی این سفر به زمان دیگری موکول شد.

هیئت پژوهشی ایران سال گذشته به ریاست کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به منظور شرکت در چهارمین اجلاس بین‌المللی مراکز پژوهش پارلمانی به جمهوری کره جنوبی سفر کرده بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: