جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 آبان 1394     
درخواست جدید کروش از بازیکنان تیم ملی

ایسنا: تیم ملی فو‌تبا‌ل ایران از ساعت یازده با حضور 22 بازیکن تمرین خود را در زمین اصلی کمپ تیم‌های ملی دنبال کرد. تمرینی که در هوای بسیار مطلوب آزادی شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده بود.

در ابتدای تمرین امروز بازیکنان از د‌ر‌وازه‌بانان جدا شدند و هر کدام به صورت مجزا زیر نظر دیگو، کروز و دن گاسپار مشغول به گرم کردن ابتدایی کردند. بازیکنان در حلقه‌های چند نفره با زدن ضربات تک ضرب و دو ضرب خود را گرم کردند تا پس از آن با انجام حرکات کششی مهیای تمرین تاکتیکی امروز تیم ‌ملی شوند.

د‌ر‌وازه‌بانان نیز در گوشه‌ای از زمین زیر نظر گاسپار با حرکات بدون توپ و کششی گرم کردند و پس از آن تمرینات خود را با توپ پشت سر گذاشتند.

بازیکنان و د‌ر‌وازه‌بانان تیم ‌ملی پس از 15 دقیقه از شروع تمرین به کنار زمین آمدند و با صرف نوشیدنی گلویی تازه کردند و پس از آن سوشا مکانی به همراه سایر بازیکنان از اخباری و بیرانوند جدا شدند تا تمرین اصلی تیم ‌ملی را مررور کنند. بیرانوند و اخباری به گوشه‌ای از زمین رفتند و با دن گاسپار تمرین کردند. مکانی و سایر بازیکنان در نیمه زمین قرار گرفت و فو‌تبا‌ل یک گله را در دستور کار قرار دهند.

بازیکنان به دو گروه زرد و قرمز تقسیم و مهاجم هدف کاور سفید بر تن کرده بود.

قرمزپوشان نقش مهاجمان را ایفا می‌کرد‌ند و زردپوشان نقش مدافعان را برعهده داشتند؛ هر چند که در بازه های زمانی 15 دقیقه بازیکنان در نقش‌های مختلف جای خود را تغییر می‌دادند.

گروه زردرنگ تحت فشار توپ را از گروه قرمز می گرفت و گروه قرمزپوشان نیز باید توپ را به کنار زمین برده و از جناحین با ارسال هدف‌دار برای مهاجم نوک خلق موقعیت می‌کرد‌ند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: