جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 خرداد 1393     
شهرداری دبی برای دانشجویان جلسات شبیه سازی برگزار کرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شهرداری دبی سعی بر آن دارد برای پیشرفت های علمی خود از فعالیت ها و تلاشهای آکادمیک - محور دانشجویان خود استفاده کند به همین دلیل این سازمان برای دانش جویانی که در رشته های نقشه برداری زمینی و دریایی تحصیل می کنند، جلسات شبیه سازی برگزار کرد.

8 نفر از دانشجویان دانشگاه امارات متحده عربی و دانشکده آمریکایی شارجه در این برنامه که سازمان نقشه کشی در ساختمان اصلی شهرداری دبی در محله دیرا برگزار کرده بود شرکت کردند.

ایمان الخطیبی رییس سازمان نقشه برداری شهرداری در رابطه با نحوه برگزاری این جلسات چنین گفت که دانشجویان در جلسات شبیه سازی با نحوه تجزیه و تحلیل داده های زلزه شناسی، دریای و زمین شناسی آشنا می شوند و صحت و کاربردی بودن این اطلاعات را به بهترین شکل آموزش می بینند. او در ادامه بیان کرد که خوشبختانه تجهیزات پیشرفته نقشه برداری مثل دستگاهای تشخیص و تحلیل زمین لرزه را در اختیار این دانش جویان قرار داده ایم علاوه بر اینکه در حال برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های بین المللی تحلیل داده برای آنها نیز هستیم.

بر اساس صحبتهای وی، سازمان نقشه برداری تلاش می کند تا  موسسات و مدارسی را در امارات برگزار کند که شیوه آموزشی متفاوتی را اجرا کنند و با آخرین اطلاعات و دانش روز جهان هماهنگ باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: