جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 آبان 1394     
اولویت افتتاح ایستگاه های مترو پایتخت با جنوب شهر است

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران با تاکید بر اینکه قرار است هر ماه یک ایستگاه مترو در تهران افتتاح کنیم، گفت: اولویت افتتاح ایستگاه های مترو پایتخت را با جنوب شهر قرار داده ایم.

محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح ایستگاه متروی نعمت آباد از نیمه جنوبی خط ۳ مترو با تاکید بر اینکه قرار است هر ماه یک ایستگاه مترو در تهران افتتاح کنیم، گفت: اولویت افتتاح ایستگاه های متروی پایتخت را با جنوب شهر قرار داده ایم.

قالیباف با بیان اینکه ایستگاه نعمت آباد قرار بود از ایستگاه های خط ۳ مترو تهران حذف شود، تصریح کرد: برخی از کارشناسان اعلام کرده بودند ضرورتی برای احداث این ایستگاه وجود ندارد، اما با بررسی هایی که انجام دادیم دیدیم بخش قابل توجهی از مردم جنوب تهران در اسلامشهر مستقر هستند و بهره برداری از این ایستگاه تسهیل تردد را بیش ازپیش برای این شهروندان فراهم می کند. امروز همه کارشناسانی که معتقد بودند این کار انجام نشود، بهره برداری از این ایستگاه را واجب می‌دانند.

وی افزود: امروز مترو شهر تهران در سطح بین المللی به جایی رسیده است که بین متروهای برتر دنیا از همه جهات هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی قرار دارحرفی برای گفتن دارد. همچنین باید تاکید کنم که تهران از نظر ایمنی در نوع خود منحصر به فرد است. امیدوارم با هدف گذاری که کرده ایم تا یکی دو سال آینده بتوانیم خطوط مترو تهران را کامل به بهره برداری برسانیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه اگر کارهایمان خالصانه و برای رضای خدا و کمک به شهروندان باشد، حرف ها و انتقادهای به ناحق در ذهن مردم نمی نشیند، گفت: من اینجا با اطمینان به مردم اعلام می کنم که روال کارهای مالی در شهرداری به خوبی و در مسیر درست خودش پیش می رود. اگر هم هر کجا کوچکترین خطایی صورت گرفته باشد و مسئولان ذی صلاح آن خطا را تایید کنند، بنده به عنوان شهردار با خاطی برخورد قاطعانه خواهم کرد.

شهردار پایتخت ادامه داد: امروز در تهران و سایر کلانشهرها شاهد رکود اقتصادی هستیم، اما با این وجود همه این مشکلات فعالیت ها در تهران به خوبی پیش می رود.

وی با بیان اینکه امروز مترو تهران جزو با کیفیت ترین متروهای دنیا است، تاکید کرد: حتی باید اعلام کنم مترو پایتخت جزو ارزانترین متروهای دنیاست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: