جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 آبان 1394     
لزوم اصلاح برخی از روش ها توسط خودروسازان

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم خروج رکود و رونق بازار خودرو گفت: برای رونق بازار باید میزان تسهیلات ارائه شده متقاضیان خودرو افزایش یابد.

محمد علیپور در گفتگو با با اشاره به اینکه انتظار مصرف كننده از توليد کننده داخلي، توجه بيشتر به افزايش كيفيت و كاهش قيمت است، اظهار داشت : خودروسازان با برنامه‌ريزي و مديريت بر هزينه، بايد تا حد ممكن قيمت خودروهاي داخلي را كاهش دهند.

وی همچنین علاوه بر کیفیت ، ارائه خدمات پس از فروش را مهم دانست و افزود : کیفی سازی و خدمات پس از فروش دو مساله مهمی است که خودروسازان باید نسبت به آن توجه جدی نمایند .

وی تصریح کرد : در حال حاضر مشکلی که خودروسازان و بازار خودرو با آن مواجه هستند مساله گردش نقدینگی است که با بهبود روایط تا حدود زیادی مشکلات برطرف خواهد شد مسلما  این موضوع تاثیر مناسبی نیز در بازار  کیفیت خودروها و همچنین تقویت خودروسازی داخلی داشته و نهایت به نفع مصرف کنندگان خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازار خودرو موجب بیکاری تعداد زیادی از شاغلین در این بخش شده است خاطرنشان کرد:  شرایط فعلی بازار خودرو موجب بیکاری تعدادی زیادی از کارگران در این بخش از صنعت و افزایش واردات شده است در این وضعیت خودروسازان برای رفع مشکلات موجود باید از امکانات خود به درستی استفاده کنند و سعی نمایند با افزایش ارائه خدمات به مشتری و رشد کیفی، محصولی به روز و با کیفیت را به بازار عرضه نمایند تا شاهد رونق در این حوزه از صنعت باشیم.

علیپور در ادامه گفت: خودروسازان کشور باید به تحقیق و توسعه برای افزایش کیفیت و همچنین بهبود مستمر در حوزه کیفیت و بهره گیری از فناوری های جدید در صنعت خودرو توجه نماید.

وی افزود: در حال حاضر خودروهایی که در داخل تولید می شوند، با توجه به کیفیت و خدمات باید ارزان تر عرضه شوند ضمن اینکه به دلايل مختلف از جمله تحريمها قیمت خودرو در کشور بسیار بالاست و تاوان این قیمت گران را مصرف کننده می دهد .

وی اذعان داشت : هم اکنون شرایط فعلی موجب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در صنعت خودرو خواهد شد امید است با اصلاح برخی روش ها توسط خودروسازان و همچنین مرجوع دادن قطعات و خودروهای معیوب بتوانیم مردم را تشویق به استفاده از خودروهای داخلی نماییم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: