جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 آبان 1394     
شرط ایران برای حضورآلمان‌هادرصنعت آب

تسنیم: ستار محمودی در نخستین گردهمایی مشترک ایران و آلمان در بخش آب و فاضلاب اظهار داشت: تجربه ثابت کرده که آلمان ها شرکایی قابل اعتمادند که به دنبال انتقال اطلاعات فنی بوده و در همه ادوار مشارکت پایدار با ایرانی ها داشته اند.

وی افزود: دانش، تحقیقات و پژوهش آلمان ها در تکنولوژی آب و فاضلاب در اروپا محوری و منحصر به فرد است؛ ایرانی ها نیز به چنین سطحی در بین کشورهای خاورمیانه دست یافته اند و همین مساله و توسعه مشارکت ها بین دو کشور می تواند راه دسترسی به بازارهای سومی را برای دو کشور هموار کند.

قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: از زمان حاکمیت مدیریت و سازمان دهی نوین در آب و فاضلاب ایران، آلمان ها همواره به عنوان شریک اصلی ایران محسوب می شدند و امروز اصرار داریم که این رویه تداوم داشته باشند زیرا به موفقیت بیشتر دو کشور می انجامد.

وی ادامه داد: نگاه آینده ما در بخش آب و فاضلاب، تقویت، توسعه و بهبود بنگاه گرایی، مدیریت هوشمند صنعت آب و فاضلاب، فناوری های نوین، شیوه های اصلاح ساختاری و اصلاح حسابداری است.

محمودی اذعان داشت: در عرصه تکنولوژی های جدید نیز نگاهمان تداوم همکاری مشترک دو کشور و انتقال فناوری است تا صنعت آب و فاضلاب ایران بتواند با مشارکت آلمانها به توسعه همکاری های مشترک در منطقه بپردازد.

وی افزود: ایران با دارا بودن بازار بزرگ و پایگاه دانش مناسب می تواند در آینده، در صنعت آب و فاضلاب حرف های جدیدی برای گفتن داشته باشد.

قائم مقام وزیر نیرو خاطرنشان کرد: انتقال تکنولوژی های نوین شرط نخست تداوم همکاری های ایران و آلمان در عرصه آب و فاضلاب است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: