جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 آبان 1394     
تلاش برای سرعت بخشیدن به پروژه متروی نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، یکی از مقامات MTA که مسئول پروژه های بزرگی مانند متروی خیابان دوم است اظهار داشت ساخت و ساز این طرح قبلا در East Harlem شروع شده است.

رئیس ساخت و ساز مرکزی، Michael Horodniceanu گفت: "ما هر کاری را می کنیم تا فاز دوم این طرح را سرعت بخشیم."

مدیرعامل MTA، Thomas Prendergast از شهردار بیل ده بلیزو خواسته تا برای فاز بعدی متروی خیابان دوم بودجه ای در حدود 1 بیلیون دلار را در اختیار MTA قرار دهد. مقامات این شهر توافق کرده اند که به طور کلی سرمایه ای 2.5 بیلیون دلاری را برای ابن پروژه به MTA اعطا کنند اما این سازمان هفته گذشته ساخت و ساز را متوقف و درخواست 1 بیایون دلار برای آن کرد.

مقامات اظهار داشته اند که تصور نمی کردند کار تونل سازی در East Harlem تا بعد از سال 2019 آغاز شود چرا که کار طراحی و بازبینی محیط زیست روندی طولانی دارد.

Prendergast طی بیانیه ای اظهار داشت: "ما بر این باور هستیم که اگر بتوانیم برنامه را سریع تر پیش ببریم و تونل سازی در East Harlem را آغاز کنیم می توانیم اصلاحیه برنامه سرمایه را نیز انجام دهیم. فرماندار Cuomo اعلام کرده که موافق سرعت بخشیدن به پروژه متروی خیابان دوم است و ما به طور جدی در پی راه هایی برای انجام سریع تر این پروژه هستیم."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: