جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 خرداد 1393     
تسریع عملیات تکمیل پروژه کاروانسرا سنگی1

 

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار منطقه 21 از تملک 1600 متر از املاک معارض باقی مانده در پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 ظرف روزهای گذشته خبر داد. 

دکتر مصطفی سلیمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: آنچه از مساحت معارضات ملکی موجود در محدوده منطقه 21 باقی مانده، شامل حدود 7 هزار متر مربع است که فرآیند توافق با مالکان آنها به سرعت به مرحله اعمال ماده 9 نزدیک می شود. 

وی با بیان آنکه بخشی از معارضات ملکی باقی مانده پروژه در محدوده شهرقدس قرار دارد، از مشارکت شهرداری منطقه 21 و شهرداری شهر قدس در فرآیند توافق و تملک این معارضات خبر داد و گفت: این املاک شامل 23 واحد تجاری در ضلع جنوب تقاطع هستند و معارض شیبراهه های جنوبی پل های ارتباطی بزرگراه حکیم و بزرگراه فتح محسوب می شوند. 

دکتر سلیمی در ادامه با اشاره به جانمایی پروژه های کاروانسراسنگی 1 و 2 در مرز مناطق 18، 21 و 22 شهرداری تهران و همچنین شهرستان های کرج، گرمدره، شهریار و شهرقدس، یادآور شد: تقاطع های غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 و 2  به لحاظ منافع و بهره مندی هایی که نصیب تمام این مناطق شهری خواهند کرد، در حد و اندازه های یک پروژه ملی قرار دارند. 

 به گفته وی، تقاطع های غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 و 2 ضمن هم افزایی با پروژه هایی همچون تقاطع غیرهمسطح بلوار ایران خودرو با بزرگراه فتح و تقاطع غیرهمسطح بلوار ایران خودرو با بزرگراه شهید لشگری و همچنین سایر طرح هایی که در دستور اجرا قرار دارند، وضعیت عبور و مرور در منطقه 21 را از آنچه هست به مراتب بهتر خواهد کرد. 

گفتنی است در پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 ارتباط ادامه بزرگراه شهید حکیم با جاده قدیم تهران- کرج و احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه حکیم با جاده مخصوص تهران- کرج با گردش های لازم، از طریق احداث 4 پل اصلی و 7 رمپ جهتی برقرار می شود. پیشرفت عملیات اجرایی در این طرح تاثیرگذار عمرانی از مرز 85 درصد فراتر رفته است. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: