جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 آبان 1394     
معاون شهردار تهران در دیدار از نمایشگاه مطبوعات خواستار شد:
مردم و مسئولان با مترو از نمایشگاه مطبوعات دیدن کنند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در دیدار از نمایشگاه مطبوعات، خواستار استفاده مردم و مسئولان از مترو به منظور حضور در این نمایشگاه به عنوان اقدامی در جهت توسعه فرهنگ استفاده از مترو به عنوان وسیله حمل و نقل پاک شد.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی که خود با مترو به دیدن نمایشگاه مطبوعات رفته بود، افزود: با توجه به استقرار دو ایستگاه مترو در ضلع شمالی و ضلع جنوبی محل برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلای امام خمینی (ره)، مترو بهترین وسیله برای حضور در این نمایشگاه است.

وی که در این دیدار سه ساعته از غرفه رسانه های مختلف دیدن کرد، با حضور در غرفه شهرداری تهران با خبرنگاران حوزه شهری تعدادی از خبرگزاری ها و سایت های خبری به گفت و گو پرداخت و به پرسش های آنها در خصوص موضوعات مطروحه پاسخ گفت.

گفتنی است بیشترین پرسش خبرنگاران از معاون شهردار تهران در این بازدید در خصوص اجرای طرح کاهش موسوم به طرح ال ای زد و زمان آغاز اجرای این طرح بود که وی در پاسخ با تأکید بر عزم مدیریت شهری بر اجرای این طرح، لزوم همراهی سایر دستگاه های دست اندر کار از جمله پلیس از طریق برگزاری جلسات مدیریتی و کارشناسی را مورد تأکید قرار داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: