جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 آبان 1394     
طرح زوج و فرد به کاهش آلودگی هوا کمک نمی کند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران عصر امروز در حاشیه بیست و یکمین نمابشگاه مطبوعات گفتطرح زوج وفرد برای کاهش آلودگی هوا نیست بلکه به روان بودن ترافیک در شهر کمک می کند.

سید جعفر تشکری هاشمی بابیان اینکه طبق گزارشات به عمل‌ آمده امروز شاهد افزایش میزان آلایندگی هوا با ۱۴۶ppmبوده ایم اظهار داشتاین بدین معنا است که تهران در شرایط اضطرار قرار دارد وبرای گذر از این مرحله باید بطور جد طرح کاهش را دنبال کنیم.

وی در ادامه افزودالبته ما با بهبود وضعیت نفت وبنزین یورو۴روبرو هستیم ولی تردد خودروهای فرسوده هزینه انبوه آلایندگی های شهر رابه دنبال دارد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه طرح lez به لحاظ علمی ثابت شده است بیان کردما راه حل های کار آمد وکم هزینه را در این طرح داریم چرا که طرح زوج و فرد فقط به روان بودن ترافیک کمک می کند و شهروندی علیرغم برخوداری از خودرو الاینده باید از تردد در شهر محروم شود که این چاره کاهش الودگی هوا نیست.

معاون شهردار تهران از افتتاح اخرین ایستگاه نیمه جنوبی خط۳مترو خبر داد وتصریح کردایستگاه نعمت آباد در نیمه جنوبی خط ۳مترو دوشنبه ۱۸آبان ماه افتتاح می شود وپس از آن در اینده مابقی ایستگاه های نیمه شمالی وخط۶و۷به بهره برداری می رسد.

معاون شهردار تهران در ادامه به بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات اشاره وخاطر نشان کردرسانه پل ارتباطی مردم ومسولین است وحضور ما احترام به این باور است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: