جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آذر 1392     
ارائه طرح جدید برای کاهش آلودگی هوا در مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه راهکاری اساسی برای جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس شورای اسلامی گفت : طرحی جدید در خصوص کاهش آلودگی هوا و مقابله با ریزگردها در کارگروه منابع طبیعی و محیط زیست کمیسیون کشاورزی در دست تدوین است .

شکرخدا موسوی افزود : تا کنون هیچگونه طرح جامعی در خصوص کاهش آلودگی هوا با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استانداردهای بین المللی به لحاظ سوخت و خودرو و وسایل کاهش آلایندگی به تصویب نرسیده است .

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب اظهار داشت : در این طرح به تعریف آلایندگی ، شرایط اضطراری ، سوخت خودروها ، استاندارد بین المللی از نظر سوخت  و خودرو ، میزان فرسودگی خودروها و لزوم انجام معاینه فنی خودروها پرداخته شده است .

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : از مهمترین مصوبات این طرح از رده خارج ساختن کلیه خودروها اعم از داخلی و خارجی با توجه به تصمیم مراکز معاینه فنی است .

شکر خدا موسوی تصریح کرد : بر طبق این مصوبه مراکز معاینه فنی ملزم به بررسی آلایندگی و ایمنی خودروهای فرسوده و تصمیم گیری در خصوص آنها هستند .

شکر خدا موسوی نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص این مصوبه خاطر نشان کرد : با توجه به طرح کاهش آلودگی هوا و مقابله با ریزگردها و مصوبه مذکور برای هر خودرو سن مشخصی تعریف شده است که پس از آن نسبت به از رده خارج کردن خودروها با توجه به مدل خودرو اقدام شود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: