جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 آبان 1394     
وعده کفاشیان به کادرفنی تیم امید

سایت فدراسیون فوتبالک علی کفاشیان درباره حضورش در تمرین تیم ملی امید اظهار داشت: وظیفه خودم دانستم که در تمرین تیم امید حضور پیدا کنم و با اعضای کادر فنی و بازیکنان این این دیدار داشته باشم. خوشبختانه تیم امید با برنامه ریزی دقیق و منسجم برنامه های خودش را پیش می برد و با توجه به اراده و انگیزه ای که در بین نفرات دیده می شود، امیدواری ها نسبت به این تیم بالا رفته است و امیدواریم که این تیم منسجم با قدرت در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم امید در رقابت های غرب آسیا یادآور شد: اگرچه بازی های غرب آسیا برای تیم امید جنبه بازی‌های تدارکاتی داشت و نباید بابت قهرمانی در آن مغرور شد، اما قطعا حریفان مرحله نهایی انتخابی المپیک چندان قوی تر از تیم های غرب آسیا نیستند و‌ در صورتی که تیم امید انسجام و روحیه بالایی داشته باشد، قادر به شکست دادن تمامی حریفان خود خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حمایت از تیم امید گفت: نگاه ما به تیم امید فراتر از بازی های المپیک است و به عنوان تیمی که آینده ساز تیم ملی بزرگسالان است به این تیم نگاه می کنیم. چرا که بیشتر این بازیکنان در سال های آینده، تیم ملی بزرگسالان ما را تشکیل خواهند داد و باید سرمایه گذاری ویژه ای روی آن ها داشته باشیم.

وی افزود: قطعا حمایت همه جانبه ای از تیم امید خواهیم داشت و حتی اگر المپیکی هم نشویم بازهم این تیم را حفظ و از آن حمایت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تعامل تیم امید با تیم ملی بزرگسالان در رابطه با بازیکنان مشترکی که وجود دارد گفت: خوشبختانه تیم امید تعامل خوبی دارد و بارها اعلام کرده که اولویت با بازی های رسمی است و بازیکنانش را در اختیار تیم ملی بزرگسالان گذاشته است. حتی در تمامی مقاطع اولویت انتخاب بازیکن و اعلام لیست را هم به تیم ملی بزرگسالان داده اند که جای تقدیر دارد و این تعامل دوطرفه باشد و همچنان تداوم پیدا کند.

کفاشیان در رابطه با وضعیت قرارداد کادرفنی تیم امید تصریح کرد: مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و بعد از اینکه تیم از اردوی امارات به ایران برگردد قراردادها امضا خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سوال که شانس المپیکی شدن تیم امید را چقدر می داند، تاکید کرد: انصافا مجموعه تیم امید ظرف یکسال گذشته زحمت زیادی کشیدند و با برنامه ریزی و نظم خاصی پیش رفتند و انگیزه بالایی برای کسب موفقیت دارند. قطعا سایر تیم ها هم با هدف المپیکی شدن به مسابقات می آیند اما شکی نیست که اگر تیم امید ما انسجام لازم را داشته باشد و به لحاظ روانی همین شرایط مثبت فعلی را حفظ کند، شانس بالایی برای کسب موفقیت و المپیکی شدن دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: