جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 آبان 1394     
زائران اربعین حسینی نگران پارکینگ خودرو نباشند

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،فرمانده پلیس راه کشور گفت: پارکینگ‌های خودرو برای اربعین حسینی در مهران تجهیز شده است.

سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور ؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان زیر ساخت مناسب شبکه حمل و نقل  را دارا است و به لحاظ راه‌های مواصلاتی ، شبکه ریلی و دو فرودگاه شرایط بهتری را نسبت به استان ایلام دارد از این رو اولویت تردد زائران از خوزستان است.

وی در ادامه افزود: استان ایلام اقدامات خوبی را نسبت به سال گذشته برای اربعین حسینی انجام داده اما این اقدامات  پاسخگوی ظرفیت زائران اربعین حسینی نیست ضمن آن که پارکینگ‌های مهران تجهیز شده، اما ظرفیت پارکینگ‌ها با ظرفیت بالای مسافران در تناقص است و پایانه‌های اتوبوس‌ها پاسخگوی جا به جایی زائران نیست و در استان ایلام به دلیل آن که جاده‌ها کوهستانی است تردد با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

سرهنگ حمیدی بیان کرد: اگر قرار باشد در اربعین حسینی در مهران تمرکز جمعیتی داشته باشیم با مشکل جا به جایی مسافران روبرو خواهیم شد، ضمن آنکه ایمنی راه‌های موصلاتی استان خوزستان شرایط بهتری را دارد.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به راه اندازی قرارگاه اربعین حسینی در دو استان ایلام و خوزستان گفت: امسال با اقدامات صورت گرفته با مشکل حمل و نقل مواجه نخواهیم شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: