جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 آبان 1394     
گامي ديگر در كاهش فاصله شمال و جنوب تهران
ايستگاه متروي نعمت آباد در جنوب تهران صبح دوشنبه افتتاح مي شود

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از افتتاح ايستگاه متروي نعمت آباد در يكي از مناطق جنوبي تهران در صبح روز دوشنبه 18 آبان خبر داد و گفت: با افتتاح اين ايستگاه كه گامي ديگر در كاهش فاصله شمال و جنوب تهران محسوب مي شود، ساكنان محله نعمت آباد در جنوب تهران از نعمت مترو برخوردار مي شوند. 

 مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: ايستگاه نعمت آباد يكي از ايستگاه هاي جنوبي خط سه مترو است كه در جنوب غرب تهران قرار دارد و بين ايستگاه هاي متروي آزادگان و عبدل آباد واقع شده و علاوه بر محله نعمت آباد، محلات پر تراكم و پر جمعيت جوانه، خلازيل، سهيل و شهيد كاظمي را نيز تحت پوشش قرار مي دهد.

وي با اعلام اين كه براي دو ورودي اين ايستگاه كه در دو ضلع شمالي و جنوبي بزرگراه آيت ا... سعيدي واقع شده اند، 8 دستگاه پله برقي نصب شده،‌ تأکید كرد: همان طور كه به مردم عزيزمان قول داده بوديم، هيچ ايستگاه مترويي را بدون پله برقي افتتاح نخواهيم كرد.

معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر اين كه ايستگاه متروي نعمت آباد از زيربنايي بالغ بر 11 هزار متر مربع برخوردار است، خاطرنشان كرد: به منظور احداث اين ايستگاه، 85 هزار متر مربع خاك برداري انجام شده و 5 هزار تن ميل گرد، 30 هزار متر مكعب بتن و 27 هزار متر مربع قالب بندي به كار رفته است.

گفتني است ايستگاه متروي نعمت آباد يكي از ايستگاه هاي خط سه متروي تهران است كه به طول 37 كيلومتر از ايستگاه آزادگان در جنوب غرب تهران آغاز شده و تا ايستگاه قائم (عج) در شمال شرق تهران امتداد دارد و بخش شمالي آن در آستانه آغاز سال جديد تحصيلي با حضور رييس جمهوري و شهردار تهران افتتاح شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: