جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 آبان 1394     
خروج نمایشگاه های خرید و فروش خودرو از شهر تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در بازدید مشترک با مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر ، از آمادگی این مرکز جهت اجرای طرح پایلوت به منظور خروج نمایشگاه های خرید و فروش خودرو از شهر تهران و تجمیع آن در مرکز خرید فروش خودرو ی چیتگر ، واقع در این منطقه خبر داد.

افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان این خبر گفت : مرکز خرید فروش خودرو چیتگر واقع در کیلومتر 12 بزرگراه شهید لشگری با مساحتی بالغ بر 20 هکتار بزرگترین مرکز خرید و فروش خودرو در شهر تهران و تنها مرکز ، در غربی ترین نقطه ی پایتخت محسوب می شود.

سارویی با اشاره به مطلب مذکور افزود : این مرکز با تعداد 400 نفر پرسنل فعال جهت ارائه خدمات ، کارشناسی سلامت ، اصالت و شناسنامه خودرو در روزهای جمعه هر هفته ، پذیرای تعداد حدود 17 هزار بازدید کننده و 2500 دستگاه خودرو است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در ادامه ، ضمن اشاره به اینکه مرکز خرید فروش خودرو چیتگر دارای پتانسیل و توانایی بالایی جهت ارائه خدمت به شهروندان است ، بیان داشت : با توجه به استقبال فراوان شهروندان از این مرکز ، شهرداری منطقه 21 با مشارکت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و شرکت جهاد نصر آمادگی لازم را در راستای توسعه فعالیت آن مجتمع و اجرای طرح پایلوت خروج نمایشگاه های خودرو از شهر تهران و تجمیع آن در محل مذکور را دارد.

وی همچنین از احداث مراکز خدمات جانبی خودرو در مجاورت مرکز خرید و فروش خودرو در چیتگر خبر داد و تصریح کرد : در صورت تحقق این پروژه ، گام های موثری در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جامعه برداشته خواهد شد که اثرات اقتصادی و اجتماعی مهم و فراوانی را به همراه دارد.

به گفته این مقام مسئول خروج نمایشگاه های خرید و فروش خودرو از شهر تهران و تجمیع آن در مراکزی نظیر مرکز خرید فروش چیتگر از ازدحام خودرو های نمایشگاهی موجود در سطح شهر جلوگیری می کند.

سارویی در پایان تصریح کرد : اجرای این طرح در منطقه 21 ، همچنین به کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا در سطح شهر تهران منجر شده و موجبات رضایت بیشتر شهروندان را نیز فراهم خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: