جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 آبان 1394     
فعالیت 7 دستگاه اتوبوس برقی در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود 200 دستگاه اتوبوس دو کابین در مهرماه سال جاری به ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: در شرایط کنونی اعتبارات مورد نیاز جهت خرید اتوبوس های استاندارد برای نوسازی ناوگان اتوبوس رانی تنها از طریق شهرداری تامین می گردد و هیچ گونه حمایتی از سوی سایر نهادها انجام نگرفته است و امید است در این راستا دولت نیز به تعهدات خود عمل کند.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: برای اینکه فرایند نوسازی روند رو به رشدی را طی نماید می بایست همه سازمان های دست اندر کار که در جهت کاهش الودگی هوا، ساماندهی ترافیک شهری و ایجاد امنیت در حمل و نقل درون شهری فعالیت می کنند به تعهدات خود عمل نمایند و اتوبوس های استاندارد به ناوگان اتوبوس رانی وارد کنند تا بتوانیم عملیات نوسازی را پیش ببریم.

وی در خصوص راه اندازی خطوط شبانه در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران افزود: در حال حاضر 9 خط شبانه در ناوگان اتوبوسرانی طراحی شده که از این تعداد 2 خط آن که از فرودگاه مهرآباد به میدان آزادی و از پایانه خاوران به میدان فردوسی ، به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود 4 دستگاه اتوبوس هیبرید 3کابین به ناوگان اتوبوسرانی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر اتوبوس‌های هیبریدی فاقد هرگونه آلودگی می باشند همچنین دستور استفاده از این نوع اتوبوس ها از سالهای گذشته در دستورکار شهرداری تهران قرار گرفته است . این اتوبوس ها از پایانه خاوران تا میدان آزادی با ظرفیتی مناسب به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و در حوزه کاهش آلودگی هوا و افزایش کارآیی توان مناسبی را به شرکت واحد اتوبوسرانی وارد می‌کنند.

سنندجی از ورود 64 دستگاه اتوبوس های برقی به ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون تعداد 7 دستگاه از این اتوبوس ها به ناوگان اتوبوسرانی وارد شده و از میدان خراسان تا انتهای خیابان 17 شهریور مشغول به فعالیت هستند همچنین این اتوبوس ها به لحاظ مصرف سوخت با استاندارد های یورو4 برابری می کنند

وی تصریح کرد: سیستم اتوبوس‌های برقی که در گذشته در شهر تهران فعالیت می‌کرد با توجه به تغییر تکنولوژی باید تغییرات گسترده‌ای روی آن انجام می‌شد. برهمین اساس اتوبوس‌هایی که در خطوط برقی مورد استفاده قرار گرفته بود، اورهال شد و امروز شاهد ورود این اتوبوس‌ها به سیستم جدید اتوبوس‌های برقی شهر تهران هستیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: