جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 آبان 1394     
نارضایتی رانندگان تاکسی در بجنورد از عدم تعویض خودروهای فرسوده

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز ، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان خراسان شمالی گفت: در استان 627  دستگاه تاکسی پلاک پ ، دو هزار و300 دستگاه تاکسی تلفنی و750 دستگاه تاکسی سرویس مدارس وجود دارد و براساس مصوبه هیئت وزیران امداد خودرو نیز تحت پوشش سازمان تاکسیرانی درآمد.

هادی قربانی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، افزود: بر اساس این مصوبه در حریم و محدوده مشخص شده هرگونه خودرویی که تردد می کند  باید توسط سازمان تاکسیرانی شناسایی،ساماندهی و نظارت شود.

وی تصریح کرد:سازمان تاکسیرانی در همین زمینه فراخوانی با پلیس راهور خواهد داشت.

وی گفت:در بحث شناسه تاکسی ها مرجع مشخصی برای  نظارت وجود نداشت همچنین درباره نرخ کرایه ها و هنگام تصادفات مرجع مشخصی برای شکایات مردمی نبود که با تصویب هیئت دولت ،ساماندهی ونظارت ازسوی سازمان تاکسیرانی صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: دغدغه اصلی ما تعویض ناوگان تاکسیرانی استان است که متاسفانه هیچ  گونه تغییری اتفاق نیافتاده است و همین موضوع موجب نارضایتی و شکایت رانندگان تاکسی  شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان خراسان شمالی گفت:درحال حاضر120 دستگاه تاکسی فرسوده در استان وجود دارد که هر روز به این تعداد افزوده می شود و باید تعویض شوندو عدم نوسازی این خودروها مشکلات عدیده ای برای رانندگان و شهروندان ایجاد می کند.

وی خاطر  نشان کرد:درخصوص خودروهای فرسوده در جمع مدیران عامل سازمان تاکسیرانی کل کشور بحث و بررسی صورت گرفته ونامه هایی به وزیر کشور نوشته شده که نتیجه آن عملیاتی شدن این طرح در تهران بوده و بحث نقدی آن آغاز شده است.

وی افزود:درخصوص تسهیلات اختصاصی به خودروهای فرسوده، سال پیش ثبت نام ازسوی سازمان تاکسیرانی استان صورت گرفت  که بانک صادرات درسطح کل کشور،بانک عامل شد و براساس این طرح باید20 میلیون تومان تسهیلات به هر دستگاه تاکسی تعلق گیرد،همچنین5 میلیون تومان در ازای خودروی اشخاص درنظر گرفته شود و حدود 6 میلیون هم آورده اشخاص باشد.

وی گفت: این طرح فقط در تهران اجرا شدو امیدواریم به کل کشور تسری پیدا کند.

هادی قربانی افزود:سازمان تاکسیرانی استان خراسان شمالی در راستای خدمات رسانی به شهروندان،تقویت ناوگان حمل و نقل را در برنامه خود دارد،همچنین با پلیس راهنمایی رانندگی قراردادی منعقد شد تا هم در بحث تاکسی های تلفنی وعمومی، هم در بحث تاکسی سویس مدارس نظارت ها بیشتر شود.

وی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی باسازمان فنی و حرفه ای جهت کلاس های آموزشی برای رانندگان،همچنین باهلال احمر در بحث  امدادونجات مذاکرهایی داشته است که همگی در راستای سهولت در رفت وآمد شهروندان استان خراسان شمالی صورت گرفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: