جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 آبان 1394     
رانندگان تاکسی رغبتی برای تعویض کاتالیست ندارند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت : طرح بروز رسانی و تعویض کاتالیست بر روی تاکسی ها وظیفه ای مستمر بوده ولی متاسفانه این اقدام در هیچ بخشی به طور دقیق اجرایی نمی شود.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبر نگار شهرداری نیوز با بیان این که امکان نصب رایگان کاتالیست بر روی تاکسی ها فراهم است گفت :  نصب کاتالیست بر روی تاکسی ها به تدریج در حال انجام است و رانندگان تاکسی مجبور هستند برای نصب آن یک روز کاری را از دست بدهند و به همین دلیل تمایلی به نصب کاتالیست ندارند.

وی افزود : مشکلی برای تجهیز تاکسی ها به کاتالیست وجود ندارد و از لحاظ اعتبار نیز در این زمینه مشکلی وجود نداشته و تنها مساله بی رغبتی رانندگان تاکسی است .

وی اظهار داشت : هم اکنون خودروسازان چنین تسهیلاتی را ارائه نمی کنند اما به نظر می رسد که به عنوان بخشی از وظایف اجتماعی و زیست محیطی، باید این موضوع در زمره فعالیتهای جدی خودرو سازان قرار گیرد.

وی در ادامه گفت :  تنها مجموعه ای که روی این موضوع کار می کند شهرداری تهران در بخش تاکسیرانی است که به صورت مستمر در حال تعویض کاتالیست تاکسی ها است .

وی افزود : در حال حاضر تعدادی از تاکسی های به کاتالیست نیاز ندارند ولی بخشی دیگر از تاکسی ها که از نسل قدیم هستند باید از رده خارج شوند و خودروهایی که کاتالیست دارند به صورت تدریجی جایگزین انها شوند.

وی در پایان گفت :  البته منابع موجود پاسخگوی 100درصد نیازها نیست

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: