جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 آبان 1394     
سازمان راهداری 100 میلیارد تومان جهت نوسازی کامیون های فرسوده اختصاص داد

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور با اشاره به وجود بیش از 65 هزار دستگاه کامیون قابل اسقاط در ناوگان حمل و نقل بار گفت : با تسهیلات اختصاص یافته توسط سازمان راهداری انتظار می رود جریان نوسازی ناوگان حمل و نقل بار سرعت گیرد.

محمد خان بلوکی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : هم اکنون سازمان راهداری حدود 100 میلیارد تومان تسهیلات جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل بار اختصاص داده است که پیش بینی می شود با توجه به رقم اختصاص یافته حدود هزار دستگاه کامیون فرسوده نوسازی شوند.

وی با اشاره به وجود حدود 65 هزار و 542 کامیون قابل اسقاط در کشور اظهار داشت : هم اکنون تعدادی از این دارندگان کامیون های فرسوده اقدام به ثبت نام و مراجعه به خودروسازان نموده و از سوی سازمان راهداری نیز به بانک ها معرفی می شوند هر چند تاکنون بانک ها تسهیلاتی به این افراد اختصاص نداده است.

وی گفت : در راستای مراجعه دارندگان کامیون های فرسوده ، بانک ها مدارک افراد را جهت رهن بررسی و در صورت واجد شرایط بودن به آنها تسهیلات ارائه خواهد کرد.

وی تاکید کرد : با همکاری سازمان راهداری خوشبختانه روند نوسازی خودروی فرسوده در ناوگان حمل و نقل بار جریان خوبی یافته است.

وی افزود : بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شده رانندگان  تنها با 15 درصد آورده می توانند حدود 70 درصد قیمت خودرو را تسهیلات را دریافت نمایند ضمن اینکه درصدی نیز بابت اسقاط خودرو دریافت خواهند کرد.

وی در خصوص استقبال دارندگان کامیون های فرسوده  از تسهیلات اختصاص یافته  یاد آور شد : با وجود تسهیلات اختصاصی توسط سازمان راهداری همچنان برخی از دارندگان خودروها در ناباوری قرار دارند اما پیش بینی می شود چنانچه تعدادی از افراد موفق به دریافت این تسهیلات شوند بگیرند باقی صاحبان این خودروها جهت نوسازی مراجعه نمایند.

رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور گفت : با تسهیلات اختصاص یافته حداقل هزار دستگاه کامیون نوسازی خواهند شد ضمن اینکه باید مجددا سقف این تسهیلات افزایش یابد .

خان بلوکی با انتقاد از عدم همکاری وزارت نفت در اجرای تبصره 2 قانون بودجه اظهار داشت : هر چند وزارت نفت نیز از محل بند تبصره 2 باید مبالغی را برای نوسازی پرداخت نماید اما متاسفانه همکاری لازم را تاکنون ننموده و با زیرکی از پرداخت این رقم شانه خالی می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: