جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 14 آبان 1394     
تونل های ترافیکی پایتخت ، بر اساس آخرین استانداردهای جهانی احداث شده اند

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،تونل های ترافیکی پایتخت به لحاظ عملکرد سیستم های ایمنی و مدیریت هوشمند، قابل قیاس با تونل های ترافیکی موجود در کشورهای پیشرفته دنیا است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام مطلب فوق افزود: تونل های ترافیکی در مقایسه با تونل هایی که به منظور توسعه شبکه های تاسیساتی یا انتقال آب و فاضلاب احداث می شوند، دارای پیچیدگی های بیشتر، چه در زمان اجرا و چه هنگام بهره برداری می باشند و از این رو تونل های ترافیکی شهر تهران براساس آخرین استانداردهای جهانی احداث شده اند.

علی امام که در حاشیه بازدید از نمایشگاه جنبی دومین کنفرانس منطقه ای و یازدهمین کنفرانس تونل ایران سخن می گفت، نمایشگاه امسال را در مقایسه با سال های گذشته پربار تر دانست و افزود: به نظر می رسد در نمایشگاه جنبی یازدهمین کنفرانس تونل ایران، تمام شرکت های فعال در عرصه صنعت تونل سازی کشور حضور دارند و این گردهمایی، فرصتی مغتنم برای تبادل تجربیات و درس آموخته ها میان فعالان عرصه تونل سازی است.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، استقبال پر رنگ شرکت های خارجی از نمایشگاه امسال را از دیگر ویژگی های یازدهمین کنفرانس تونل ایران دانست و ابراز امیدواری کرد دستاوردهای ارایه شده توسط این شرکت ها، مورد توجه کارفرمایان پروژه های عمرانی کشور قرار گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: