جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 14 آبان 1394     
پای سازمان لیگ به افشاگری بازشد

باشگاه خبرنگاران: هر روز ماجرای تازه‌ای از پرونده ژوزه فاش می‌شود و این بار عقد سه قرارداد با این مربی از سوی رویانیان مدیر وقت باشگاه پرسپولیس بوده است.

آرش نجفی مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس از عقد سه قرارداد مختلف با ژوزه پرده برداشت و بیان کرد: رقم قرارداد اول (فارسی) 400 میلیون تومان بوده که برای رعایت سقف قرارداد به سازمان لیگ ارائه شده است. طاهری عقیده دارد این قرارداد برای ما قابل قبول است و اگر این رقم ثبت شده باید همین رقم مورد نظر قرار بگیرد.

 به گفته نجفی باشگاه پرسپولیس دو قرارداد دیگر هم با ژوزه بسته است. یک قرارداد فارسی –انگلیسی است و مبلغ آن یک‌میلیون‌ و‌ هشتاد هزار یورو بوده و مجددا در همان تاریخ قرارداد دیگری که به مبلغ 720 هزار یورو بسته شده که قرارداد دوم صرفا انگلیسی است.

نجفی بیان کرد: کار عجیبی است و مشابه آن وجود ندارد چون قرارداد بزرگتر شامل 720 هزار دلار هم است و این مسئله که دوباره برای پیش‌پرداخت قرارداد جدا بسته شود. خیلی عجیب و حتی شک برانگیز است.

جالب اینکه قرارداد دوم که پیش‌پرداخت پرسپولیس به ژوزه مربوز است هیچ ارجاعی به قرارداد اول نشده است.

**ریز بدهی پرسپولیس به مانوئل ژوزه نیز بدین شرح است
هزینه مانوئل ژوزه 311 هزاریورو معوقات دستمزد،42 هزار یورو بابت خسارت تاخیر،90+90+90 یورو بابت خسارت تاخیر 630 هزار یورو بابت غرامت نقص قرارداد چون بیکار بوده است.جمع مبلغ طلب ژوزه یک میلیون دویست و پنجاه و چهار هزار یورو بوده است.

هزینه دستیارهای کی‌روش ، فیلیپ ژوزه 140 هزار یورو، لوئیس پدرو، موتته‌رو 90 هزار یورو + 105 هزار یورو که جمعا 195 هزار یورو می‌شود.

اسکار فریدرا 30 هزار یورو +35 هزار یورو که جمعا 65 هزار یورو می‌شود. جمع مبلغ طلب دستیار‌ها 400 هزار یورو است.

یک میلیون‌ و‌ ششصد‌ و‌ پنجاه‌ و‌ چهار هزار یورو که به این عدد حداقل 100 هزار یورو بابت دیرکرد اضافه می‌شود.

نکته عجیب این است که با دستمزد هر یک از دستیاران ژوزه می‌شود که یک مربی تراز اول خارجی را به ایران آورد. به هر حال کنارآمدن با این عدد 000/654/1 ( آن را ضربدر 3950 کنید) امکان پذیر نیست. اما هر چه که زمان بگذرد خسارت بیشتر هم خواهد شد .

محمد رویانیان گفته فقط 312 هزار یورو از این بدهی را قبول دارد.

** سازمان لیگ تخلفی نکرده است
مصطفی شهبازی مسئول کمیته نقل‌ و‌ انتقالات درباره این مطلب گفت: ما فقط یک برگه قرارداد ژوزه را داریم و از دو تا دیگر اطلاعی ندارم. همچنین ما طبق قراردادی که نماینده باشگاه به سازمان لیگ می‌آورد آن را ثبت و مجوز صادر می‌کنیم. بر این اساس تخلفی از سوی سازمان لیگ صورت نگرفته است.

شهبازی بیان کرد: قراردادی که به سازمان لیگ آورده می‌شود به زبان فارسی است و ما آن را ثبت می‌کنیم.

وی درباره اینکه مسئولان پرسپولیس گفتند که پیگیر اقدام سازمان لیگ خواهند بود، تصریح کرد: هر کاری دلشان خواست انجام دهند، چرا که ما اقدام غیرقانونی نکردیم که نگران باشیم. ثبت قرارداد و مجوز کار به ژوزه، قانونی صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان لیگ ضلع سوم قرارداد ژوزه نیست چرا که ژوزه و باشگاه پرسپولیس ارکان برگه قرارداد را تشکیل می‌دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: