جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 آبان 1394     
ترافیک نیمه سنگین و مه گرفتگی در جاده‌‌های کشور

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور ؛ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: طبق ‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در باند جنوبی آزاد راه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در اکثر محورهای استان بر همین اساس در استان مرکزی محورهای اراک-توره، اراک-قم و فراهان مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده و در استان گیلان محورهای اسالم-خلخال، پونل-خلخال به دلیل کولاک و یخبندگی تردد تمامی وسایل نقلیه با زنجیر چرخ امکان پذیر است و در سایر راه‌ها و موصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها تا اطلاع ثانوی در محور کرج – چالوس ممنوع است، ضمنا محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: