جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 آبان 1394     
اتمام مرمت برج آزادی تا پایان دی ماه

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،عضو شورای شهر گفت: برج آزادی در حال مرمت است و این کار تا پایان دی ماه به اتمام می‌رسد اما متاسفانه امسال به دلیل بارندگی‌های زود هنگام شاهد خساراتی از جمله نشت آب و ریزش سقف بودیم.

احمد حکیمی پور عضو شورای شهر در تذکر پیش از دستور ضمن قدردانی از اعضای شورا برای دقت نظر در حسابرسی اظهار کرد: عملکرد اعضای شورا و دقت نظر آن ها در حسابرسی‌ها بسیار قابل قدردانی است.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری نیز در این زمینه همکاری دارد چرا که در تمام گزارشات بخش‌نامه شهردار مبنی بر شفافیت مالی ذکر نشده  که این نشان از آن دارد که شهرداری نیز از این حسابرسی‌ها و شفافیت‌های مالی استقبال می‌کند.

حکیمی پور در تذکر دوم خود با اشاره به ریزش سقف و نشت آب در برج آزادی اظهار کرد: متاسفانه بر اثر بارندگی‌های اخیر شاهد نشت آب و ریزش سقف برج آزادی بودیم که البته باید گفت این برج در حال مرمت است اما به دلیل بارندگی‌های زود هنگام شاهد این مشکل هستیم.

وی افزود: جلسات مهمی در سال 93 و 94 داشتیم و تصمیماتی در آن مبنی بر اتمام مرمت برج آزادی تا پایان دی ماه  امسال گرفته شد‌.

حکیمی پور تاکید کرد: از شهردار و معاونت فنی و عمران تقاضا دارم این موضوع و مرمت  را به طور جدی پیگیری کنند تا سریع‌تر کار به پایان برسد و شاهد خسارت‌های بیشتری نباشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: