جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 آبان 1394     
نصب دوربین پلاک خوان در پایانه های منطقه 7

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 گفت: نصب 5 دوربین پلاک خوان در پایانه سیدخندان اقدام مهمی است که برای کنترل تخلفات رانندگی در پایانه سیدخندان اجرا می شود.

امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: با مطالعات انجام شده و شناسایی 5 نقطه از محدوده پایانه، 4 دوربین نصب شده و به زودی یک دوربین دیگر هم نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این پایانه حدود 29 خط تاکسیرانی وجود دارد، تصریح کرد: این دوربین ها در 5 نقطه از پایانه سیدخندان که محل ورود و خروج به پایانه است نصب شده و در صورتی که رانندگان پایانه، قوانین را رعایت نکنند و یا رانندگان شخصی وارد محدوده پایانه شوند با ثبت پلاک، 50 هزار تومان جریمه نقدی می شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 با اشاره به نصب یک دوربین پلاک خوان در پایانه روشندلان، گفت: این پایانه با 3خط فعال برای سرویس دهی به مسیرهای سیدخندان، پاسداران و میدان قدس فعال است.

وی یادآور شد: علاوه بر اقدامات عمرانی، با اجرای عملیات مختلف زیباسازی و بهسازی در پایانه ها تلاش می شود تا شهروندان تهرانی تغییرات بصری را در این نقاط پرتردد شهر احساس کنند.

معاون شهردار منطقه 7 با بیان اینکه این طرح ها با هدف بسترسازی مناسب برای ارتقای سطح خدمات به شهروندان اجرا
می شود، تاکید کرد: رویکرد این طرح برطرف ساختن نواقص و موانعی است که در ارائه خدمات مناسب و مطلوب ایجاد می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: