جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 آبان 1394     
نوآوری ارائه خدمات حمل و نقل و پارکینگ در دانشگاه کلمسون

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، خدمات حمل و نقل و پارکینگ دانشگاه کلمسون مورد توجه انجمن پارکینگ های کارولینا قرار گرفته و جایزه Award of Excellence 2015 را برای خلاق ترین، موثرترین و کارآمدترین فعالیت به خود اختصاص داده است.

این جایزه بر اساس طیفی از برنامه های اجرا شده در سال گذشته به منظور افزایش ظرفیت پارکینگ محدود کلمسون، تعیین دقیق تر مکان های پارک بازدیدکنندگان، توزیع هزینه های منصفانه بین کاربران و افزایش ثبات اعطا شده است.

مدیر خدمات پارکینگ و حمل و نقل دانشگاه کلمسون، Dan Hofmann اظهار داشت: "دانشگاه کلمسون یکی از معدود دانشگاه هایی است که از برنامه تلفن همراه برای حمل و نقل خود و بهبود استفاده از پارکینگ استفاده می کند."

در میان برنامه های اجرا شده توسط این دانشگاه می توان به نصب سنسور در تقریبا 400 پارکینگ اطراف و سنسورهای حقله سیم در 10 مسیر پر رفت و آمد دانشجویان اشاره کرد. این سنسورها قابلیت اتصال به برنامه تلفن همراه رایگانی را دارند که به دانشجویان کمک می کند از بین 4200 جای پارک موجود، مکان های خالی را پیدا کنند.

این برنامه که سال گذشته معرفی شد فضاهای رفت و آمد دانشجویان را در نقشه هایی تعاملی نشان می دهد و کاربران را به پارکینگ های خالی هدایت می کند. این برنامه از طریق وب سات دانشگاه برای هر تلفن همراهی قابل دانلود است.

این دانشگاه هم چنین پارکومترهای قدیمی و یگانه اطراف محوطه خود را با نسخه هایی خورشیدی و چند بخشی جایگزین کرده که قابلیت دریافت سکه، صورت حساب یا کارت اعتباری را دارند. تمام فضاهای شامل پارکومتر شماره گذاری شده و 1 دلار در هر ساعت هزینه پارک دارند. در برخی پارکومترهای نیز قابلیت پرداخت هزینه از طریق تلفن همراه ایجاد شده است.

این دانشگاه هم چنین برنامه خودروهای با آلایندگی کم تر را آغاز کرده و اکنون 12 خودروی برقی برای حمل و نقل دانشجویان دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: