جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 آبان 1394     
جریمه ۲۰هزار تومانی برای ورود به محدوده طرح زوج و فرد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهورتهران بزرگ باردشایعات درباره خاموش بودن دوربین های طرح زوج و فردگفت:اعمال جریمه ورود به این محدوده از اول آبان اجرا می شود و تا قبل از این تاریخ جریمه‌ای برای متخلفان ثبت نشده است .

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ، در مورد اعمال جریمه ورود خودروها به محدوده طرح زوج و فرد و اخبار متفاوتی که در این زمینه منتشر شده است گفت : تاکنون تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد از طریق دوربین‌های موجود در این معابر ثبت می شد ولی به دلیل اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم، اعمال جریمه آن به تأخیر افتاده بود.

وی گفت:از اول آبانماه تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد اعمال شده و برای رانندگان متخلف، جریمه در نظر گرفته خواهد شد و خودروهای متخلفی که وارد محدوده طرح زوج و فرد می شوند مبلغ ۲۰ هزار تومان جریمه برای آنها در نظر گرفته شده است . که این جریمه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر در معابر تعریف شده اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین درباره جزییات نقشه اجرای طرح زودج و فرد نیز گفت: از شمال، بزرگراه شهید همت؛ از غرب، شهیدچمران؛ جنوب، بعثت و شرق، امام علی(ع) یک محدوده دایره‌وار را مشخص می‌کنند که ورود به این مناطق برای خودروهایی که شماره پلاک‌شان مغایر با روز تردد باشد، ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به تسهیلات پلیس راهور درباره تردد سرویس های مدارس در این محدوده گفت :رانندگانی که توانسته‌اند کارت صلاحیت بگیرند و برای خودروی خود برچسب سرویس مدارس دریافت کرده‌اند، می‌توانند در ساعات صبح و ظهر که برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان مشغول هستند، در این معابر تردد کنند و با توجه به اینکه شماره پلاکشان برای دوربین تعریف شده، از جریمه معاف خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: