جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 آبان 1394     
ممانعت پلیس از تردد خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی در جاده ها

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت ترافیکی در کشور گفت: در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه تهران _ کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است .

سرهنگ اسفندی در گفتگو با شهرداری نیوز، در خصوص وضعیت جوی کشور اظهار داشت: هم اکنون در استان زنجان محور زنجان _ میانه و زنجان _ تبریز ، استان قزوین در اکثر محورها ، استان گیلان گردنه حیران ، استان مازندران ارتفاعات محورهای هراز ، سواد کوه و چالوس ، شرق استان تهران محورهای فیروزکوه و شریف آباد و در استان کردستان محور بیجار _ دیواندره بارش برف اعلام شده است.

وی افزود: همچنین در استان های اردبیل , البرز , مرکزی , قم , گیلان , تهران در اکثر محورها , استان آذربایجان غربی در محور ماکو , استان آذربایجان شرقی ، استان کردستان محور قروه-همدان , استان سیستان و بلوچستان محورهای زابل-زاهدان و زابل-نهبندان و استان زنجان محور زنجان-قزوین بارش باران اعلام شد.

رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام  و ترافیک روان گزارش شده است.

اسفندی در ادامه گفت :در حال حاضر تردد در محورهای طالقان در استان قزوین و همچنین محورهای طالش، اسالم، خلخال، ماسوله و دیلمان فقط به وسیله با زنجیر چرخ امکانپذیر می باشد.

وی تصریح کرد:  برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر با توجه احتمال یخ‌زدگی حتماً تجهیزات ایمنی را همراه داشته و برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند در غیر این صورت امکان تردد نخواهند داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: