جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 آبان 1394     
قالیباف:
آماده همکاری گسترده با UN-HABITAT هستیم

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران در دیدار با مشاور ارشد برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد با بیان اینکه مدیریت شهری تهران در همه حال از تجربه و دیدگاه های افراد باتجربه استفاده کرده و خواهد کرد، گفت: شهرداری تهران علاقمند است از تجارب و دیدگاه های ارزشمند شما نیز استفاده کند.

محمدباقر قالیباف با بیان اینکه در حال حاضر در منطقه خاورمیانه شاهد مشکلات جدی برای شهرها و شهروندان آنان هستیم، افزود: هم اکنون بیشترین آسیب های تروریستی در شهرهای مختلف منطقه رخ می دهد.

وی خطاب به دانیال بیو بیان کرد: در سال اخیر بیش از 18 هزار کشته در شهرهای مختلف منطقه داشته ایم که باید به آنان توجه ویژه شود. همچنین بسیاری از خانواده ها و به خصوص کودکان با مشکلات زیادی در شهرها مواجه هستند.

قالیباف با تاکید بر اینکه قطعا سازمان شما می تواند در این خصوص ایفای نقش کند، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران نیز آمادگی کامل خود را برای همکاری در این زمینه اعلام می کند.

شهردار تهران عنوان کرد: شهرهایی که مهاجرپذیر شده اند و شهرهایی که از شهروندان خود خالی شده اند، اکنون با مشکلات و معضلات متعددی مواجه هستند .

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهری که 400 هزار جمعیت داشته با حضور مهاجران جمعیتش به دو برابر افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: طبیعی است که این شهر مشکلاتش نیز چندین برابر خواهد شد .

قالیباف همچنین گفت: باید برنامه اسکان بشر ملل متحد به این موضوع توجه ویژه کند. ما نیز می توانیم در پایتخت جمهوری اسلامی ایران برای کمک به این شهرها اقدامات لازم را انجام دهیم.

در ادامه این دیدار دانیال بیو، مشاور ارشد برنامه اسکان بشر ملل متحد گفت: ما تجارب بسیار خوبی در بازسازی شهرها بخصوص بعد از جنگ هایی که در آنان اتفاق افتاده است، داریم.

دانیال بیو با تاکید بر اینکه قطعا ما از تجارب مفید تهران در زمینه های مختلف مدیریت شهری استفاده خواهیم کرد، افزود: در چند سال گذشته اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی را در بازسازی شهرهای مختلف منطقه مانند عراق، فلسطین و لبنان داشته ایم .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: