جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 آبان 1394     
کار کردن با سعید‌ راد، برایم جذاب بود

باشگاه خبرنگاران: الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون، در مورد بازی خود در فیلم «عشق و جنون» گفت: این فیلم قبل از انتخاب چادر برای خودم و سه چهار سال پیش ساخته شد. یادم می‌آید که در یکی از سکانس‌های این فیلم به علت سرمای شدید، قلب من تا مرز ایستادن جلو رفت و اگر عوامل فیلم، من را به درمانگاه منتقل نمی‌کردند، هم‌اکنون در میان شما نبودم. یکی از نکات مهم این کار، وجود سعید راد بود که کار کردن با این بازیگر بزرگ، برای من بسیار جالب و جذاب بود. انرژی زیاد نحوه برخورد با جوان‌ها و محبت ویژه‌ای که به اطرافیان خود داشت، سعید راد را از دیگر بازیگران مجزا می‌کند. بازی در این فیلم در کنار سعید راد، تجربه گرانمایه‌ای برای من بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، در مورد فیلمبردار این کار بیان کرد: یکی از نقاط قوت «عشق و جنون» محمد افضلی، فیلمبرادر این پروژه بود که با تکنیک منحصر به فرد خود، جلوه‌ای خاص به «عشق و جنون» داده بود.

چرخنده همچنین در صحبت‌های خود در مورد کارگردان این فیلم نیز صحبت کرد و گفت: با اینکه «عشق و جنون» اولین اثر سینمایی حسین نجفی بود، اما بسیار با تجربه عمل کرد. در واقع نجفی، اصول نقش را به بازیگر تفهیم می‌کرد و سپس جزئیات را در اختیار بازیگر قرار می‌داد و این آزادی عمل موجب می‌شد که ما، جلوی دوربین راحت‌تر قرار بگیریم.

بازیگر سریال «آوای باران» در مورد نقش خود نیز بیان کرد: نقش من، شخصیت یک زن ایرانی حقیقی است که اهل خانواده است کار می‌کند، سختی می‌کشد، اما به هیچ وجه خسته نمی‌شود.

گفتنی است که سریال «هانیه» آخرین کار الهام چرخنده بود که از تلویزیون پخش شد. وی مدتی است که در سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر فعالیت خاصی ندارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: