جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 آبان 1394     
ترافیک تهران به رنگ قرمز شد

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،بزرگراه های همت، حکیم، نیایش، ازادراه کرج تهران، جاده مخصوص، جاده قدیم کرج، آزادگان، امام علی، نواب، یادگار امام، چمران، مدرس، صدر و ... دارای بیشترین بار ترافیکی اعلام شده اند.

تداوم بارش ها در پایتخت وضعیت ترافیکی پایتخت را به حالت سنگین درآورد، موضوعی که باعث شده پلیس از شهروندان بخواهد از ترددهای غیرضروری با خودروی شخصی پرهیز کنند.

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رییس پلیس راهور پایتخت درباره وضعیت ترافیکی پایتخت گفت: از حوالی ساعت شش صبح امروز وضعیت ترافیکی در بزرگراه های پایتخت سنگین است.

وی با بیان اینکه این وضعیت در مسیرهای غربی به شرقی بزرگراه سنگین تر است، گفت: بزرگراه های همت، حکیم، نیایش، ازادراه کرج تهران، جاده مخصوص، جاده قدیم کرج، آزادگان، امام علی، نواب، یادگار امام، چمران، مدرس، صدر و ... دارای بیشترین بار ترافیکی اعلام شده اند.

وی با بیان اینکه همکاران من در آماده باش صدر درصدی هستند، افزود: در صورت ادامه بارش ها پیش بینی می شود که این وضعیت حداقل تا ظهر ادامه داشته باشد.

به گفته عابدی در برخی از خیابان های پایتخت نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

به گفته وی، پلیس موارد آبگرفتگی در معابر و بزرگراه های پایتخت را به شهرداری گزارش می دهد.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این وضعیت گفت: توصیه ما به شهروندان این است که برای رسیدن به مقصد حتما از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، از ترددهای غیر ضروری به ویژه با وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند و در صورت بروز تصادف حتما خودروی خود را جابجا کرده تا موجب اخلال در ترافیک نشوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: